Registrácia : 06.09.2007 Počet príspevkov : 1088 Auto : VW G4 1,9TDI 81kW AHF Bydlisko : MALACKY, Tel:0907365770
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 27/7/2011, 21:02
Presne nejde oto ako vyzera z vonka ale ako vyzera z vnutra... Ja hovorim z vlastnej skusenosti.. Mal som benzinak jeden origo fuk a jeden nahradu... oby dva som odpalil behom jedneho roka... Chodievali sme sa z chalanmi nahanat na PK babu a to boli ine ohne kazdy jeden sa vypalil z vnutra z vonku vyzerala nahrada lepsie ako origo. Dal som diesel z vacsim priemerom a ten tam vydrzal neskutocne dlho....
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 5/8/2011, 12:06
ved uvidime co vydrzi ak odide tak odide ale nahradu som nechcel kupovat. origo je origo odstranil som hrdzu. zvari su uplne v poriadku nic im neni. nastriekal som ho sprejom do 600 stupnov celzia (diky alfonso za sprej, dovoz a pokec). cely vyfuk sa zda byt ok. ale ked vravite ze z vonka sa neda posudit tak uz ostava len jedna moznost a to: skusit a uvidi sa. o chvilu pridu dake brzdy a daka spojka tie dake brzdy su kotuce brembo max a platnicky ferodo lebo "udajne" brembo nema moc kvalitne platnicky. tak pridu ferodo tie su vraj v poho a ma ich jeden chalanisko na cupre tuto kombinaciu tak sa nestazuje... nemate niekto skuesnosti nahodou? bo ak je zle tak ma sundajte rychlo nech to zmenim
nejake photo:
MIRECC Pilot
Vek : 45 Registrácia : 13.04.2008 Počet príspevkov : 898 Auto : VW GOLF VR6 SYNCRO,VW GOLF 1 Cabrio,Škoda Superb 1.8T,Seat Toledo I 1.8i Bydlisko : Ziar nad Hronom
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 5/8/2011, 19:27
Ako ideš riešit palivo,bohatost zmesy,chladenie piestov,kompresný pomer,mám rozrobene niečo podobné na VR6 ale je s tým dost problémov.Ako bude vediet riadiačka že aký je tlak v saní aby mohla nadavkovat palivo ked nemáš snimač tlaku?
Poskladat to ide v pohode ak je človek zručný ide my o výdrž motora.
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 5/8/2011, 21:12
bohatost zmesi.. samozrejme keby bola seriova RJ tak tlak 0,6 bar neuskodi. islo by to v pohode aj tak lambda zareaguje na bohatost zmesi treba len vymenit vstreky za vacsie, ty na vr6 zrejme aj palivove cerpadlo. ja mozno nie ale mozno ano. taktiez vaha vzduchu mozno bude stihat ale ak nie tak z RS-y.. musi zvaldnut dost slusny prietok. takze urcite bez vacsich vstrekov do toho ani nechod (ako vravim minimum pre mna 330cc) vstreky z 1.8T 132KW maju 317cc pri 3 baroch, zdvihnees tlak na 3,5 bar alebo 4 bari a bude to pohodicka. (pozor aj tych vstrekov je viac druhov v 1,8T)...
chladenie piestov - samozrejme olej bude mat vysoku teplotu preto mam medzichladic oleja. nic viac netreba piestom nic nebude
kompresny pomer - zvykne sa dat pod hlavu tesnenie s vacsou hrubkov. mam niekde odlozeny popis k tomu aky pomer treba dosiahnut ake tesnenie dat a kde ho zohnat
tlak v sani - nemam snimac tlaku ale mam vahu vzduchu a lambdu to staci. nepotrebujes ziadny snimac tlaku. podla toho ziskas hodnoty kolko je tam vzduchu.. a akonahle lambda zisti ze je chudobna zmes tak predlzi vstrekovacie casi. nepotrebujes teda ziadny snimac tlaku
vydrz motora - motor bez upravy RJ moze ist 100 000km ale moze klaknut aj po 20 000km. preto je naozaj dobre upravit mapu v RJ. bez upravy by mohol motor detonovat co by vazne poskodilo nielen ventily
ale ked si vsimnes ako oturbuju amici motory (ale oni maju 2.0 8V s oznacenim ABA co ma sanie odpredu) tak castokrat neriesia ziadne upravy RJ.
gabesz0102 Agent
Vek : 42 Registrácia : 25.10.2008 Počet príspevkov : 1576 Auto : MK2,GIV Bydlisko : Kassa környék...
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 5/8/2011, 21:33
sykye...nic v zlom,mas to pekne vsetko nastudovane ale jedna vec je teoria a druha skusenosti a prax.mozno ,ze ti to bude fungovat len ako a dokedy???
MIRECC Pilot
Vek : 45 Registrácia : 13.04.2008 Počet príspevkov : 898 Auto : VW GOLF VR6 SYNCRO,VW GOLF 1 Cabrio,Škoda Superb 1.8T,Seat Toledo I 1.8i Bydlisko : Ziar nad Hronom
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 5/8/2011, 22:13
gabesz0102 napísal:
sykye...nic v zlom,mas to pekne vsetko nastudovane ale jedna vec je teoria a druha skusenosti a prax.mozno ,ze ti to bude fungovat len ako a dokedy???
Presne o toto my ide.Mam uplne nový motor po vybruse bloku a všetkych somarín nemam chut do toho zase navalat dalších 1000 ečok.A po pravde kecal so s ludmi ktorý to robili a dookola kupovali tesnenia,piesty.... Tuto sadu turba som pozeral a ak si ju porovnáš s tým čo predávajú v DE tak je to riadny rozdiel.Cely kit na vr6 origo stojí cez6000 eur a tam už máš všetko. Osobne ti odporúčam A/F budík a široko pásmovú lamdu do 200 ečok sa dá kupit...
V každom prípade so zvedavý či sa to podarý
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 6/8/2011, 01:00
pozri takto. ty co menili vkuse piesty tak bud mali tlak nad 0,8 bar ze je to proste nad unosnost motoru alebo to nebolo VW ako som pisal ja tam budem mat max 0,6 bar takze skor budem menit wastegate kedze bude skoro staale otvoreny. 0,6 baru je len vanok to motoru neublizi. ten motor bude mat sotva 220 koni v maxime. a dalsia vec sice je to moje cinske turbo hybrid (turbinu ma z T3 a kompresor z T4) no beztak je velke. budem rad ak zacne tlacit od 2500 rpm. 99 percet jazdy sa drzim pod 3000. neplanujem ho vylagrovat takze ber to aj tak ze ak budes jazdit nonstop na 7000rpm tak je jasne ze ten motor ti klakne skorej vela zalezi od stylu jazdy.
myslim ze jedine firma HKS robi turbokity pre motory tak ze je tam vsetko na mieru robene komplet do posledneho srobika ze nemusis nic upravovat. dokonca ak tam nieje pribalena mapovatelna jednotka tak minimalne komplet mapa do RJ. no viem ze nemusim dat take peniaze zato aby to slo. jasne bude treba prisposobit a uz teraz zhanam par veci. napriklad wastegate mam 35mm externy. jop externy wg je sice fajnota, ale urobit prirubu na turbo a downpipe bude srandička. zrejme to budem riešiť medzikusom (T3 to T3 adapter with wastegate output) ale ten posunie turbo o cca 6cm dozadu kde uz beztak je malo miesta. ak sa nevmesti bude sa musiet namieru zvarat downpipe potrubie. je toho este v celku dost a prave to sa mi na tom celom paci
o motor sa nebojim tomu nic nebude. pojde do toho este peniazkov ale ked sa spojazdni bude to zaujimavi rodinny kombik
budiky budu tri a to sytost zmesi, tlak turba, teplota oleja. lambda staci seriova no origo VW. ako vravim otazna je vaha vzduchu. mozno bude treba z RS-y
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 8/8/2011, 00:09
hmm ukladam si foto a kukam ze som si sem nezaradil par foto este z promocie sesternice co bola 14.teho minuly miesiac. tak aspon par aby som tu mal.
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 8/8/2011, 00:37
aa este videjko ako sme sli na celoslovak
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 10/8/2011, 15:11
noo tak už mi prišli aj nejaké tie brzdy. predok brembo max a ferodo dosticky zadok brembo a ferodo dosticky a olej na impregnaciu vzduchoveho filtra
všetko toto čo mám som objednal v pondelok. je streda a je to doručené. Za celé toto ďakujem klubákovi JAROE46. na vw clube. Odporúčam všetkým. super ceny rýchly dovoz.
no teraz ešte zohnať niečo na nalepenie plastových lemov blatnikov. inak keď sa kuknete na foto všimnite si že diery na zadnom ktúči sú akoby viac od seba ako na prednom kotúči.. keď som zbadal foto hned som ich znova vytiahol a davaj pravitko do ruky ale sedi to presne je to len optický klam..
dr_obesenec Profík
Vek : 39 Registrácia : 18.01.2009 Počet príspevkov : 1042 Auto : VW GOLF II 1.6 Bydlisko : Zlaté Moravce
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 10/8/2011, 22:21
sykye napísal:
noo tak už mi prišli aj nejaké tie brzdy. predok brembo max a ferodo dosticky zadok brembo a ferodo dosticky a olej na impregnaciu vzduchoveho filtra
všetko toto čo mám som objednal v pondelok. je streda a je to doručené. Za celé toto ďakujem klubákovi JAROE46. na vw clube. Odporúčam všetkým. super ceny rýchly dovoz.
no teraz ešte zohnať niečo na nalepenie plastových lemov blatnikov. inak keď sa kuknete na foto všimnite si že diery na zadnom ktúči sú akoby viac od seba ako na prednom kotúči.. keď som zbadal foto hned som ich znova vytiahol a davaj pravitko do ruky ale sedi to presne je to len optický klam..
co sa tyka toho lepenia , ja ked som nalepoval listy na feldu na dvere tak som pouzil taky cierny silikon, ked som ho kupoval u nas v mototechne tak mi typek povedal ze sa tym lepia lemy, prahy a aj kridla na zadok (pouzil to na escorta RS origo take hovado velke kridlo-spojler ale aj funkcne) a ze to drzi ako hovado aj som to videl nazivo a drzi to doteraz, a to ten spojler ma aj naozaj pritlak. je to v takej plechovej tube, skusil by som to.
tusim to bol tento http://obchod.damoslovakia.sk/katalog/produkty-loctite/lepidla-a-tesnenia-karoserii/teroson-terostat-9200-310ml-lepidlo-na-spojlery/
odmastnis, nabrbles, nacapis - je dobre to niecim pritlacil (na dlhsiu dobu) ja som o auto oprel dosku a o tu som oprel bocnicu z nakladaku aby sa to poriadne prilepilo a po par hod som to dal dole a bolo , drzi dodnes a to je uz par rokov (5 tusim )
mato88 VW Šialenec
Vek : 43 Registrácia : 08.08.2007 Počet príspevkov : 5940 Auto : VW Golf III 2.0/110kw typ ABF,Skoda Octavia I 1.9/66kw typ ALH,VW Transporter T3 1.6D,VW Polo 1.4 16v Bydlisko : Tlmače
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 10/8/2011, 23:01
staci to obojstranna paska od 3M,vsetky kvalitnejsie spojlere drzia na tychto paskach
dr_obesenec Profík
Vek : 39 Registrácia : 18.01.2009 Počet príspevkov : 1042 Auto : VW GOLF II 1.6 Bydlisko : Zlaté Moravce
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 10/8/2011, 23:15
mato88 napísal:
staci to obojstranna paska od 3M,vsetky kvalitnejsie spojlere drzia na tychto paskach
aj to je moznost ale tymto mozes vyplnit cely priestor a nebude tam liezt voda, tej pasky by minul na kila keby to chcel nalepit po celej ploche.
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 11/8/2011, 00:34
jasne dakujem chalani. ja praveze potrebujem to nalepit tam nadobro aby tam nesla vobec voda. to znamena ze tie lemy pojdu dole len s celym blatnikom alebo s lakom. proste nech tam drzia a nech tam nezateka objednam to co si odporucil dr.
ps: skoda ze na tomto fore su aktivny tak 9-ti ludia dokopy. je to dobry klub neviem kde je chyba
dr_obesenec Profík
Vek : 39 Registrácia : 18.01.2009 Počet príspevkov : 1042 Auto : VW GOLF II 1.6 Bydlisko : Zlaté Moravce
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 11/8/2011, 06:10
sykye napísal:
jasne dakujem chalani. ja praveze potrebujem to nalepit tam nadobro aby tam nesla vobec voda. to znamena ze tie lemy pojdu dole len s celym blatnikom alebo s lakom. proste nech tam drzia a nech tam nezateka objednam to co si odporucil dr.
ps: skoda ze na tomto fore su aktivny tak 9-ti ludia dokopy. je to dobry klub neviem kde je chyba
ja by som hned neobjednaval este by som skusil kamnenny obchod a tam tiez poradia. paska drzi ako slak ale ked to netrafis na prvy krat tak hold nalepujes znova , silikon este mozes pootocit pritlacit a pod. ale musim to zase podopriet (prelepit diel zvonka paskou ku karoserii napr. )aby to bolo pod tlakom ked to lepis a to na nejaky dlhsi cas aj par hod.
hmmm nie vzdy ma kazdy naladu radit, lebo u neho to mohlo byt ok a ale u teba byt nemusi a hned je z neho .........
mirec G 3 Vodič
Registrácia : 04.10.2009 Počet príspevkov : 250 Auto : Golf 3 Variant 1,9 TDI 66 kW Bydlisko : Nové Záky
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 13/8/2011, 18:57
ja by som použil sika bond tmel v kartuši ako silikon je to polyuretánový tmel a drží fest ked sním zlepíš kov o kov tak to už nerozoberieš a je lacnéjší ako ten na spojlere
gabesz0102 Agent
Vek : 42 Registrácia : 25.10.2008 Počet príspevkov : 1576 Auto : MK2,GIV Bydlisko : Kassa környék...
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 14/8/2011, 10:37
tu mas a uz neries :http://www.madalbal.sk/katalog/lepidlo-mamut-glue dostat v stavebninach
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 12/9/2011, 17:09
no tieto dni pracujem na aute od svitu do mrku. rozhodol som sa odstranit hrdzu a porobit veci ktore ostali nedoriesene..
0. blatniky som uplne vyvalcoval do vonka a hranky este zaklepkal aby to bolo max. nasledne som obrusil este tu trosku hrdze co ostala a nastriekal najprv zinkovim sprejom a na to prisli lemy ktore som nalepil tym ciernym tmelom cim sa lepia okna. odspodu prisiel este gumoasfalt do strbin aby tam nesla vlhkost
1. vyfuk isiel dole a namiesto neho original VR6 ktory sme tam narvali spolu s alfonsom..
2. vymenil som palivovy filter a kabinovy filter takze uz su vsetky nove (vzduchovy je opraty aj naimpregnovany a olejovy je novy s olejom)
3. vybral som "nabytok" a ked som videl co tam je tak som sa hned pustil do brusenia. vsetku hrzdu som vybrusil no ostali diery takze to budem musiet platat.
4. kedze zajtra idem do BB so starkou opat do nemocnice tak som diery len provizorne prelepil odpsodu odvrchu aspon na tu cestu... nalozil predne sedacky a zajtra smer BB.
5. vybral som zadne tlmice a vymenil horné ulozenia tlmicov. starým nič nebolo ale tak ked uz som mal nove v ruke tak som ich prehodil. takisto som chcel skusit ako su na tom tlmice a spravaju sa ako nove takze zatial som spokojny. vymenil som aj tie rurky co maju vyrianty o ktore je zapreta struna takze teraz je tlmic uplne rovno ako ma byt ale musim ju opat skratit o 1,5cm (aby auto opat islo nizsie) ale tentokrat uz to musi byt rovno
6. vymenil som zadne loziska aj nabil nove domceky na loziska.
7. zlozil som tazne idem ho nastriekat
caka ma este vymenit silentbloky na napravnici a ramenach, nahodit kotucove brzdy dozadu, dokocnit tu hrzdu samozrejme dokoncit blatniky a plno dalsich veci
Lajovw+ Agent
Vek : 52 Registrácia : 13.04.2011 Počet príspevkov : 1541 Auto : AUDI A3 2.0TDI PD 125kW QUATTRO S-line ,ex VW GOLF 4 ,1,9 TDI PD 74kW ATD 2003 Bydlisko : BA
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 12/9/2011, 19:45
tak tu podlahu vyvar poriadne, lebo ked tam šupneš toho slimáka tak to bude musieť dobre držať pokope. A s tými plastami to bude ako pojdu späť do čiernej, či ako ,ked si tam dal tie lemy v čiernej??!!
gabesz0102 Agent
Vek : 42 Registrácia : 25.10.2008 Počet príspevkov : 1576 Auto : MK2,GIV Bydlisko : Kassa környék...
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast 12/9/2011, 20:19
sykye nic v zlom ale pod tym lemom samotny zinkovy sprej nestaci ,to si mal streknut a nejakou povrchovou lesklou alebo zakladnou aspon,ten samotny tmel pred koroziou neochrani,a ani zinkovy...raz som na dvojke nalepil lemy silikonom a bolo to este horsie ako pred tym,potom prisli na rad nity ktore su tam do dnes,tym,ze tam sa nedostane voda(o com pochybujem) este neznamena ,ze nebude korodovat...voda sa aj tak bude zrazat pod nou.
Sponsored content
Predmet: Re: Môj variant - postavme ho na nohy 2. cast