| mechanicke zvysenie vykonu u TD | |
|
+12mirci8666 feryko MartinVW baxo evoluzione smeyko golfgti16vv baciluss djpetersnv Jecad kisso147369 marceloo 16 posters |
|
Autor | Správa |
---|
baxo Vodič
Vek : 36 Registrácia : 07.07.2008 Počet príspevkov : 286 Auto : G3 1,9GTD - crash, teraz riadim Ford Fusion Bydlisko : Budmerice (PK)
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 7/8/2008, 08:30 | |
| teda sorry, nikto sa s tym nehral to je od vyroby predsa... limited series | |
|
| |
evoluzione Autoškolák
Registrácia : 26.01.2008 Počet príspevkov : 66 Auto : VW Golf II 1.6 GTD Bydlisko : Košice
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 7/8/2008, 17:30 | |
| a na budiku ti ukazuje 1.6 bar ?? ale ty mas vlastne G3 1.9Td....a ja som tu rozpraval o 1.6TD | |
|
| |
baxo Vodič
Vek : 36 Registrácia : 07.07.2008 Počet príspevkov : 286 Auto : G3 1,9GTD - crash, teraz riadim Ford Fusion Bydlisko : Budmerice (PK)
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 8/8/2008, 06:39 | |
| no, tak aby som si zhanal novy budik, ked sa do toho pustim, tento ma stupnicu iba do 2b | |
|
| |
baxo Vodič
Vek : 36 Registrácia : 07.07.2008 Počet príspevkov : 286 Auto : G3 1,9GTD - crash, teraz riadim Ford Fusion Bydlisko : Budmerice (PK)
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 9/8/2008, 13:29 | |
| ten bod 2 na tom obrazku to je wastagate? som ti skusal ucpat a nepomohlo nic, dokonca tlaci este menej asi o 0,1-0,2 baru co ted? | |
|
| |
baxo Vodič
Vek : 36 Registrácia : 07.07.2008 Počet príspevkov : 286 Auto : G3 1,9GTD - crash, teraz riadim Ford Fusion Bydlisko : Budmerice (PK)
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 18/8/2008, 09:19 | |
| dal som to do povodneho stavu, a turbo reagovalo asi takto: 2000ot/min = 0,4b 3000ot/min = 1b 4000ot/min = 1,6b | |
|
| |
MartinVW Začiatočník
Registrácia : 02.12.2008 Počet príspevkov : 4
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 2/12/2008, 14:08 | |
| Nazdar volkswagenaci mam 1,6 td 51 kw 70 koni a chcel by som tam dat intercooler zdvyhne to na vykone?a co by ste mi poradili na zdvyhnutie vykonu?zatial diki | |
|
| |
MartinVW Začiatočník
Registrácia : 02.12.2008 Počet príspevkov : 4
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 2/12/2008, 14:09 | |
| Nazdar volkswagenaci mam 1,6 td 51 kw 70 koni a chcel by som tam dat intercooler zdvyhne to na vykone?a co by ste mi poradili na zdvyhnutie vykonu?zatial diki | |
|
| |
MartinVW Začiatočník
Registrácia : 02.12.2008 Počet príspevkov : 4
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 2/12/2008, 14:24 | |
| Zdravym ako mam zvysit vykon na cerpadle?popisal by mi to niekto strucnejsie prosim vas ?mam 1,6 td 51 kw 70koni a chcel by som tam dat aj intercooler zvysi to vykon? | |
|
| |
marceloo Pretekár
Vek : 42 Registrácia : 21.08.2007 Počet príspevkov : 480 Auto : VW Golf II 1,6TD s ic , Honda Civic 1,8VTi Bydlisko : Košice
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 2/12/2008, 16:42 | |
| - MartinVW napísal:
- Zdravym ako mam zvysit vykon na cerpadle?popisal by mi to niekto strucnejsie prosim vas ?mam 1,6 td 51 kw 70koni a chcel by som tam dat aj intercooler zvysi to vykon?
nemisis 3 krat pod seba pisat to iste vac sina z nas rozumie otazke hned prvy krat )) noo ked dat IC a hlave niekde do predu pomoze ti to a hlavne ked zvysis tlak turba, lebo s ati nebude vzduch prehrievat a bude dobre studeny , talkze narast vykonu. Vo sa tyka toho zvysenia vykonu vsetko , aj ked dost obsiahlo, ale aj s fotkami je bud tu, alebo ako som na zaciatku pisal , tak na www.dieselpower.cz a tam vo fore. Zaklad je zablokovat poistny ventil turba, ktory prepusti tlak, seriovo u tcojho motora by to malo byt cca 0,6bar , od nova teraz asi uz aj menej , takze tym ziskas tlak a na cerpadle treba upravit davkovanie paliva, aby s vyzsim tlakom davalo aj viac paliva chalanisko z CZ tak mal vymacknutych neakych cca 120 koni myslim z takeho motora, ako mas ale to uz je extrem. ja som tak chcle dat tlak na cca 1,5bar. len som sa k tomu nedostal. | |
|
| |
MartinVW Začiatočník
Registrácia : 02.12.2008 Počet príspevkov : 4
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 2/12/2008, 17:24 | |
| prosim ta ako mam zablokovat ten ventiol na tom turbe?ci ho mam dotiahnut?kolko asy ci mam skusat po zavite?a keby som vymenil turbo z 1,9 td a aj cerpadlo a dam intercooler tak to riadne zvysi vykon ?a vydrzi to ten motor? | |
|
| |
smeyko Začiatočník
Vek : 39 Registrácia : 03.05.2008 Počet príspevkov : 22 Auto : Golf 2 GTD Intercooler 59kW Bydlisko : ORAWA
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 11/1/2009, 13:21 | |
| | |
|
| |
feryko Začiatočník
Vek : 34 Registrácia : 02.04.2010 Počet príspevkov : 18 Auto : wolksvagen golf 2 Bydlisko : Novosad
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 2/4/2010, 20:43 | |
| daj tam intercooler z g 2 alebo univerzal prisposobyt...a daj tam cerpadlo Z 1.9 td...a mas toho dost.-.. | |
|
| |
mirci8666 Začiatočník
Vek : 34 Registrácia : 22.06.2010 Počet príspevkov : 23 Auto : vw golf 1,6gtd 59kW Bydlisko : Medzev
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 24/6/2010, 17:30 | |
| - smeyko napísal:
- Som skusal to nastavenie tej skrutky na cerpadle, nic nepomohlo, akurat dymilo tak, ze pol dediny ciernej, co tak dat namiesto sania Hrusku? Pomoze to?
neviem ale kamarat ma a hovoril ze zvisilo to asi tak o 3 kw | |
|
| |
inertt Začiatočník
Registrácia : 19.03.2010 Počet príspevkov : 26 Auto : vw golf 4
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 8/11/2010, 22:15 | |
| - golfgti16vv napísal:
- musis zvyšit tlak turba upravit čerpadlo jak pišeš pomuže taky dat jine trysky a namontovat chladič vzuchu když toto udelaš tak tam bude minimalne 110 PS
Uvazujem o kupe takeho auticka k mojemu GIv, rozmyslam medzi dieslom a benzinom a nasledovnom zvyseni vykonu. O uprave tychto starsich motor viem hovno tak sa pytam, ako sa tu zvysuje ten tlak turba? | |
|
| |
MIRECC Pilot
Vek : 45 Registrácia : 13.04.2008 Počet príspevkov : 898 Auto : VW GOLF VR6 SYNCRO,VW GOLF 1 Cabrio,Škoda Superb 1.8T,Seat Toledo I 1.8i Bydlisko : Ziar nad Hronom
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 8/11/2010, 22:46 | |
| Zdar.Týmto čo riešite som prešiel pred pár rokmi a mám jednu radu.Je vám jasné že pri takejto úprave tlaku turba,zvýšenia dávky paliva,sania a výfuku ten motor lahne tak do cca30000 km! Ano dá sa to vyladit tak že to chodí nenormálne na taký malý a starý motor ale má to svoju dan a tou je životnost.Náhanal som s tým octavie TDi a rôzne iné autá ale motor som robil 2x a na tretí už bola nutná výmena bloku nakolko bol zodratý vyše 2mm a kompresia bola 17 namiesto 31(nový motor). | |
|
| |
nieto Začiatočník
Registrácia : 06.03.2009 Počet príspevkov : 47 Auto : VW GOLF II 1,6 TD Bydlisko : Bratislava
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 15/12/2010, 08:21 | |
| Zdravim vsetkych...ja som robil tieto upravy pred 2 rokmi a auticko mi zatial slape chvalabohu dobre a bez vecsich problemov,ale kto uz na 22 rocnom aute nema dake zavady :-) Takze k veci...ti co chcu davat intercooler-medzichladic stlaceneho vzduchu sluzi na to,aby ochladil vzduch ktory sa zohreje stlacanim turbom. Medzichladic sa dava ak je narast teploty vyssi ako narast tlaku.Cize ak tam niekto tlaci par desiatok atmosfery,nema to daky extra efekt. Ked vsak do toho ist,tak so vsetkym...ja to este nemam dorobene,ale jazdi to slusne. Do golfov sa montovali myslim ze turba s tromi typmi regulacie.Bud je take,ako na tom obrazku tuna,ze sa to da vsetko stelovat,alebo ma turbo pod tou bankou tiahlo s matkami ktore treba co najviac skratit utiahnutim tych matiek,alebo turbo co mam ja a to nema dokopy ziadne mechanicke stelovania,proste len treba zaslepit wastegate. Nehnal by som to do extremov,nieco malo nad 1 atmosferu myslim uuplne staci a ak chcete aby to vydrzalo,treba sa ku tomu aj slusne spravat a nehonit ho cez 4000 otacok s nohou na podlahe. Neviem ci je najlepsi napad davat tam cerpadlo z 1,9.Niesom v tom odbornik,ale kazdy motor ma podla spalovacieho priestoru na mieru situ vacku v cerpadle.Cize ak nema 1,9 rovnaky typ spalovacieho priestoru,nebude to ono. Dalo by sa to ale dako upravit. V cerpadle treba rozobrat ten komin,Pod vieckom je gumena membrana a pod nou ta kuzelka o ktorej vsetci pisu. Vobec ju netreba obrusovat.Ja som s nou len tocil az kym som nenasiel polohu pri ktorej sa dal maximalne vysunut jazycek pridavaca paliva.Potom som trosku povolil pruzinu pod tou membranou,aby sla ta kuzelka lahsie dolu a do max pozicie cim mi dava viacej paliva pri tlaku v potrubi.Chvilku mi veru trvalo,nez som to doladil tak,aby mi to nedymilo pocas normalnej jazdy,ale len ked tlaci turbo vecsi tlak.Ale ide to slusne a o poznanie lepsie. Na okresnych cestach s tym vyprasim aj TDI-cka.Dalej je vhodne trosku pridat palivo na cerpadle,ale len jemne,lebo vam to bude potom moc dymit,aby schladeny natlaceny vzduch mal s cim horiet a auto nejazdilo len na vzduch.Bez nafty to nepojde.Takze turbo vybavene,cerpadlo vybavene, ostava intercooler a trisky.IC je najlepsie dat dopredu aby chladilo naporom,ja som splasil moc hrudy IC ktory mi nevliezol medzi masku a chladic,tak ho mam pri prevodovke ale uz som ho chytil na obrubniku,takze ma caka oprava.Ked uz je vyrobene aj cele vzduchove potrubie a vsetko je ako ma byt,bolo by dobre dat trisky z 1,6 GTD.S tymto ja osobne skusenosti nemam,ale udajne davaju viacej nafty a steluju sa na vyssi tlak.Po tychto upravach vam auto ozije a bude jazdit ako gula.Len to treba vsetko riadne vyladit,aby to nedymilo viac ako ma a nerobilo sarapatu.Treba najst zlatu strednu cestu: nafta-vzduch.UUplne najlepsia varianta je tam dat turbo z TDI-cka ci uz obtokove alebo s variabilnym natacanim,to je pri tomto motore a pri upravach na bezne jazdenie relativne zajedno. | |
|
| |
stevocz Pretekár
Vek : 39 Registrácia : 06.07.2009 Počet príspevkov : 318 Auto : GII 1,6 TD s IC (SB) Bydlisko : KE
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD 16/12/2010, 19:32 | |
| celkom vpohode napisane. pri tej ticke v cerpadle: zalezi od tlaku ak mas vacsi tak treba z nej aj odbrusit ak nie tak staci aj otocit. potom co si pisal o pridani nafty na cerpadle: neviem ci si myslel tou skrutkou ale ak tu tak tym pridas naftu pri nizkych otackach. moze to trochu pomoct ale velmi nie.a to GTD nema nic spolocne s vykonom. kludne moze byt aj GTD 51kW. tu sa jedna prave o motory SB ktore maju 59kW a tie trisky treba davat. | |
|
| |
Sponsored content
| Predmet: Re: mechanicke zvysenie vykonu u TD | |
| |
|
| |
| mechanicke zvysenie vykonu u TD | |
|