andilek101 Začiatočník
Registrácia : 27.07.2011 Počet príspevkov : 2 Auto : VW GOLF 1.9TDI 81kw Bydlisko : Nová Dedina pri Leviciach
| Predmet: Potrebujem pomoc z unikom oleja 15/9/2011, 00:11 | |
| Zdravim mam problem z únikom oleja vcera som bol u mechanika ale nic sa nevyriesilo len zistil ze olej unika medzi trubkou od turba do interkulera neviem ci som to dobre opísal chcel by som to dat do poriadku dost ma to sere ale sa mi zdalo ze on si s tym nejako nevie poradit tak ci by mi s tým niekto nevedel poradit bojim sa ze sa mi znici turbo ale zatial ide ako ma v pohode. DIKi | |
|
andilek101 Začiatočník
Registrácia : 27.07.2011 Počet príspevkov : 2 Auto : VW GOLF 1.9TDI 81kw Bydlisko : Nová Dedina pri Leviciach
| Predmet: Re: Potrebujem pomoc z unikom oleja 19/9/2011, 21:57 | |
| tak vam dakujem za pomoc !! | |
|
Janny83 Pretekár
Vek : 41 Registrácia : 07.11.2010 Počet príspevkov : 659 Auto : Golf IV 1.8T AUM 2002 Bydlisko : Trebisov
| Predmet: Re: Potrebujem pomoc z unikom oleja 19/9/2011, 22:42 | |
| neodsudzuj tu ludi ak by tu niekto bol taky ktory by s tym mal skusenost tak ver tomu ze by ti to tu napisal ak by cital tuto spravu no asi nikto taky tu zatial nebol tazko radit v takom niecom pokial to nevidime tuna pomoze len taka detektivna praca pomocou prenosneho svetla cize musis prejst vsetky mozne miesta a dobre poprezerat a ak niekde olej unika vonku to urcite najdes lebo to bude viditelne , ja som mal podobny problem no mne hlasilo na VAGU pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou a riesil som to tak ze postupne som odmontoval cele to potrubie prekontroloval a az som dosiel na jedno tesnenie ktore aj ked nevyzeralo byt zle no stlo to par eur tak som to vymenil a odvtedy je pokoj , cize ak si si isty ze ti neberie olej motor ale ze niekam unika nic ine ako detektivna praca ti nepomoze , ak by si bol niekde tuna od nas tak vdacne by som sa ti nato pozrel aj sam ale to bude asi pre vzdialenost dost velky oriesok | |
|
MIRECC Pilot