VW GOLF CLUB SLOVAKIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf
 
DomovPortálE-ShopLatest imagesRegistráciaKontaktPrihlásenie

 

 Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy

Goto down 
5 posters
AutorSpráva
sykye
Agent
Agent
sykye


Male
Vek : 36
Registrácia : 27.04.2009
Počet príspevkov : 1442
Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps)
Bydlisko : Poltár

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 13:14

skopci predosle prispevky sem mato a porkacujeme
Návrat hore Goto down
dr_obesenec
Profík
Profík
dr_obesenec


Male
Vek : 39
Registrácia : 18.01.2009
Počet príspevkov : 1042
Auto : VW GOLF II 1.6
Bydlisko : Zlaté Moravce

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 13:16

[img]Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Tlmic[/img]

ked uz mne neverite (aj ked na skole som z toho musel robit skusky na VS nie na zakladke) tak tu mas nieco z netu
Návrat hore Goto down
dr_obesenec
Profík
Profík
dr_obesenec


Male
Vek : 39
Registrácia : 18.01.2009
Počet príspevkov : 1042
Auto : VW GOLF II 1.6
Bydlisko : Zlaté Moravce

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 13:19

snad je to citatelne
Návrat hore Goto down
sykye
Agent
Agent
sykye


Male
Vek : 36
Registrácia : 27.04.2009
Počet príspevkov : 1442
Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps)
Bydlisko : Poltár

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 13:27

takto si to predstavujem aj ja ze to fnguje
Návrat hore Goto down
dr_obesenec
Profík
Profík
dr_obesenec


Male
Vek : 39
Registrácia : 18.01.2009
Počet príspevkov : 1042
Auto : VW GOLF II 1.6
Bydlisko : Zlaté Moravce

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 13:31

sykye napísal:
takto si to predstavujem aj ja ze to fnguje

existtuje urcite x modifikacii ale princip musi byt tento isty. to ako pisal Mato ze to jemne vyskoci je mozne ale len vtedy ked to stlacas a kedze kvapalina ma odpor ( a kedze nieje idealna cize je stlacitelna) a nejaky cas je trva pokial pretecie cez dane otvory tak sa jemne po skonceni stlacania moze vratit spet (piestnica)ale to je tlak co by nezabyl ani komara , cize nemyslim ze je nejako pozorvovatelny Very Happy Very Happy
Návrat hore Goto down
mato88
VW Šialenec
VW Šialenec
mato88


Male
Vek : 43
Registrácia : 08.08.2007
Počet príspevkov : 5940
Auto : VW Golf III 2.0/110kw typ ABF,Skoda Octavia I 1.9/66kw typ ALH,VW Transporter T3 1.6D,VW Polo 1.4 16v
Bydlisko : Tlmače

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 13:47

este raz teda,ked na stelovaku date auto do minimalnej vysky,je auto tvrdsie,lebo piestnica ma mensiu drahu v tlmici a teda casto je uz na doraze,ked do maximalnej,tak ma zase kde behat piestnica,takze logicky ked je auto vyssie je maksie,sprava sa ako seriovy pevny podvozok a ked je teda nizsie je tvrdsie,bavime sa podvozku nizsej triedy,zalezi to tiez odkial pokial je zavit,resp.aky je rozsah nastavenia vysky,z akeho materialu a ako je presne vynuta struna,aka kvapalina je pouzita v tlmici,ako je zlozeny tlmic atd,to co si sem dal obrazok,nie vsetky tlmice maju tuto konstrukciu
Návrat hore Goto down
http://www.mkgarage.sk
sykye
Agent
Agent
sykye


Male
Vek : 36
Registrácia : 27.04.2009
Počet príspevkov : 1442
Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps)
Bydlisko : Poltár

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 14:39

aby nezastala debata tak sa este ja ozvem.. tvrdsi moze byt az ked tlmic narazi na dorazi. co je ale uplne pri spodku. ked sa nedotyka dorazov pri tlmeni tak ma rovnake tlmiace ucinky ci je vyssie alebo nizsie.. aj ked je vysoko tlmic nebeha po celom priestore ale v tej malej casti ako mu dovoli pruzina + odpor samotneho tlmica. cim tvrdsi je podvozok tym je draha piestika mensia (z vyssie uvedenych dovodov) takze ten piestik si beha v hornej casti tlmica ak je vykruteny uplne hore. ak skrutis na stred tak si piestik beha v strednej casti ale furt len ten interval ako hore. ak polozis uplne na zem a tlmic sa este nedotyka dorazov pri pruzeni tak aj tak len beha tu svoju drahu len nizsie. ak ale narazi na dorazi tak jasne ze je to tvrdsie vsak nato su dorazi aby sa neposkodil tlmic a by piestik nenarazil na spodok tlmica nie?
Návrat hore Goto down
mato88
VW Šialenec
VW Šialenec
mato88


Male
Vek : 43
Registrácia : 08.08.2007
Počet príspevkov : 5940
Auto : VW Golf III 2.0/110kw typ ABF,Skoda Octavia I 1.9/66kw typ ALH,VW Transporter T3 1.6D,VW Polo 1.4 16v
Bydlisko : Tlmače

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 14:44

ano,ale na stelovaku uz ked je v spodnej 1/3 tak uz nerobi celu drahu v piestnici,uz naraza na dorazy,myslim ze ked je aj v strede tak uz nerobi celu drahu,to zavisi od toho co som uviedol vyssie
Návrat hore Goto down
http://www.mkgarage.sk
Shaft
Vodič
Vodič
Shaft


Male
Registrácia : 20.10.2010
Počet príspevkov : 218
Auto : VW Golf GSXR 1600
Bydlisko : Horný Badín

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime19/7/2011, 20:54

na mojích H&R čím je tlmič vyššie mám ho tvrdší a len kvôli strune to či je piestnica o 1cm hore dole nezáleží...zlož strunu a stláčaj musí ti isť od vrchu ťažko nie čím hlbšie tým ťažšie... je to tak aj na šeckých čo mením na autách či na športových čo doma mám

//včera prišli monroe sériové na scenica čo som menil všetky a tam boli zvláštne prišli 3 rôzne sady a kaźdé boli iné...niektore išli stále ľahko druhý išiel stále ťažko a tretia sada išla stále ťažšie ako bola nižšie...
Návrat hore Goto down
http://nemam.či
buco6770
Začiatočník
Začiatočník
buco6770


Male
Registrácia : 13.12.2009
Počet príspevkov : 44
Auto : VW Golf III 2.0 GTi AGG 85kw
Bydlisko : Bratislava

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime21/8/2011, 22:59

nechcem zakladat novu temu,ale chcel by som poradit ake tlmice na prednu napravu
a ci potrebujem kupit aj pruziny alebo nie,dikes
Návrat hore Goto down
mato88
VW Šialenec
VW Šialenec
mato88


Male
Vek : 43
Registrácia : 08.08.2007
Počet príspevkov : 5940
Auto : VW Golf III 2.0/110kw typ ABF,Skoda Octavia I 1.9/66kw typ ALH,VW Transporter T3 1.6D,VW Polo 1.4 16v
Bydlisko : Tlmače

Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime22/8/2011, 00:17

podla moznosti take iste ako mas vzadu,idealne menit aj struny,casom sa opotrebuju
Návrat hore Goto down
http://www.mkgarage.sk
Sponsored content





Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Empty
OdoslaťPredmet: Re: Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy   Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy Icon_minitime

Návrat hore Goto down
 
Tlmice + pruziny - konstrukcia, praca, typy
Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» pruziny na 1.8
» budiky moja praca GIII VR6
» Vsetky typy motorov u G5 ?
» vibruje mi autom pri vecsej rychlosti
» pruziny

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
VW GOLF CLUB SLOVAKIA :: GOLF III 1992-1996 :: Servis & Pomoc a Tuning & Styling :: Podvozok-
Prejdi na: