| moja hatlátitlá | |
|
+20inertt Vlado_GPlus sef Adamx trixyy IbansheeI sykye roman88 MIWOGOLF Tuningboy12 Matko11 Lajovw+ Kukino2611 Blitzkrieg nikibad Sinner wl4do Topic2&Zanka gabesz0102 helicos 24 posters |
|
Autor | Správa |
---|
helicos Autoškolák
Vek : 36 Registrácia : 01.04.2011 Počet príspevkov : 110 Auto : vw golf IV 1.9 TDI 66KW 1998 ALH + CHIP 115 koni Bydlisko : banovce nad bebravou
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 6/5/2012, 17:50 | |
| dik lajo za info síce to ťahá o trošku lepšie po výmene ale uvidíme čo to spraví po vymazaní chyby. ale aj tak sa bude musieť vyčistiť turbo lebo isto bude zaondané jak svina. a rozhodol som sa že to dám aj chipnúť , hlavne kôli tomu že do roboty chodím hlavne na spotrebu a tím sa my to turbo tak zasvinilo :/ | |
|
| |
MaRko009 Vodič
Vek : 32 Registrácia : 26.06.2010 Počet príspevkov : 193 Auto : Audi A3 1.9TDi 81kW Bydlisko : Topoľčany
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 6/5/2012, 21:21 | |
| skus najprv egr a to potrubie co ide hned od motora vycistit a potom ked to das nas5 , nemozes brat ohlad na spotrbu, lebo ked mas hento vycistene aj turbo sa bude cistit, turbo vycistit asi len v tom poslednom pripade by som daval. a potom ak pojdes Chipovat tak kam ? alebo komu ? | |
|
| |
helicos Autoškolák
Vek : 36 Registrácia : 01.04.2011 Počet príspevkov : 110 Auto : vw golf IV 1.9 TDI 66KW 1998 ALH + CHIP 115 koni Bydlisko : banovce nad bebravou
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 15/5/2012, 17:48 | |
| tak auto už je chipnuté a MaRko009 robili my to vo velkých chlievanoch | |
|
| |
Lajovw+ Agent
Vek : 52 Registrácia : 13.04.2011 Počet príspevkov : 1541 Auto : AUDI A3 2.0TDI PD 125kW QUATTRO S-line ,ex VW GOLF 4 ,1,9 TDI PD 74kW ATD 2003 Bydlisko : BA
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 15/5/2012, 19:47 | |
| | |
|
| |
MaRko009 Vodič
Vek : 32 Registrácia : 26.06.2010 Počet príspevkov : 193 Auto : Audi A3 1.9TDi 81kW Bydlisko : Topoľčany
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 16/5/2012, 00:24 | |
| jj kolko ste z toho vytlacili ??? chipoval sa len soft ? alebo aj turbu ste troska prifukli ?
| |
|
| |
helicos Autoškolák
Vek : 36 Registrácia : 01.04.2011 Počet príspevkov : 110 Auto : vw golf IV 1.9 TDI 66KW 1998 ALH + CHIP 115 koni Bydlisko : banovce nad bebravou
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 20/5/2012, 11:55 | |
| MaRko009 mal si pravdu bolo to zasrané jak svina, chcel som dať dole potrubie čo ide priamo od motora do erg ale bol na 2 šroboch strhnutí závit tak som to len vyčistil jak sa dalo :/ dal som aj aditivum na čistenie trysiek tak dúfam že to všetko pekne prečistí auto by malo mať teraz 115 konikov ale kedže turbo raz išlo raz nie, tak to niekedy nebolo vôbec cítiť .ale teraz to už bude všetko ok. | |
|
| |
MaRko009 Vodič
Vek : 32 Registrácia : 26.06.2010 Počet príspevkov : 193 Auto : Audi A3 1.9TDi 81kW Bydlisko : Topoľčany
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 20/5/2012, 22:45 | |
| Hmm no ja som bol na tom kusok lepsie, ale aj tak to bolo riadne zasrate... A teraz nwm co je s autickom lebo chytam vykon az od 2500ot. a viac čo doteraz vobec nebolo, pekne od spodu nikedy az od 1800ot. som uz bolo citit odpich , ale myslim ze vela vzduchu mi ide, lebo turbo pocut ze tlači len vykon nikdy | |
|
| |
MIWOGOLF Pretekár
Vek : 40 Registrácia : 22.02.2009 Počet príspevkov : 351 Auto : VW Golf Mk4 1.9tdi 6.6kw Bydlisko : bratislava
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 21/5/2012, 15:23 | |
| Fuuuuuuuuuuuuuj daj to okamzite prec z auta zaslep to a mas pokoj. aj moje EGR vyzeral tak ked som ho vymontoval ale uz mam nahradu zaneho trubku a je to ovela lepsie a citelnejsie pri slapnuti na pedal. | |
|
| |
wl4do Pretekár
Vek : 38 Registrácia : 09.07.2009 Počet príspevkov : 539 Auto : MK IV 1999, 1.9 TDI, 66 kW, ALH Bydlisko : VWalacky ;)
| |
| |
MaRko009 Vodič
Vek : 32 Registrácia : 26.06.2010 Počet príspevkov : 193 Auto : Audi A3 1.9TDi 81kW Bydlisko : Topoľčany
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 21/5/2012, 22:41 | |
| mne ide auto horsie odvtedy co som zaslepil EGR :/ a nwm preco | |
|
| |
MIWOGOLF Pretekár
Vek : 40 Registrácia : 22.02.2009 Počet príspevkov : 351 Auto : VW Golf Mk4 1.9tdi 6.6kw Bydlisko : bratislava
| |
| |
MIWOGOLF Pretekár
Vek : 40 Registrácia : 22.02.2009 Počet príspevkov : 351 Auto : VW Golf Mk4 1.9tdi 6.6kw Bydlisko : bratislava
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 25/5/2012, 17:37 | |
| - MaRko009 napísal:
- mne ide auto horsie odvtedy co som zaslepil EGR :/ a nwm preco
akoze horsie?aj tu hadicku si zaslepil?rozsir pojem horsie... spotreba?zly kontakt pri zoslapnuti pedala,iny zvuk motora. | |
|
| |
MaRko009 Vodič
Vek : 32 Registrácia : 26.06.2010 Počet príspevkov : 193 Auto : Audi A3 1.9TDi 81kW Bydlisko : Topoľčany
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 25/5/2012, 18:11 | |
| ano hadica sa zaslepila , a ano zoslapnem (podradim) a nic to nerobi turbo tlaci a nic az potom od tych 2200 a viac ot. taky kopanec chytim a az potom ide , a ked preradim tak potom zas TMA | |
|
| |
helicos Autoškolák
Vek : 36 Registrácia : 01.04.2011 Počet príspevkov : 110 Auto : vw golf IV 1.9 TDI 66KW 1998 ALH + CHIP 115 koni Bydlisko : banovce nad bebravou
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 29/5/2012, 17:02 | |
| tento víkend som sa už konečne pustil do striekania. nastriekal som všetko okrem kľučiek tie nechám také aké sú.nech som aspoň v niečom odlišní . ak sa už táto farba bude odlupovať tak zožerem noviny spravil som aj vrzganie stabilizátorov kde pomohol silikon v spreji. ale stále mám problém že pri 140km/h na 5-tom prevodovom stupni a 3000 otáčkach motor prestane mať tah a odvtedy som len SDI. môže to byť spôsobené tím že to sacie potrubie neni ešte dostatočne prečistené? dovtedy auto celkom pekne ťahá, turbo krásne píska. | |
|
| |
MIWOGOLF Pretekár
Vek : 40 Registrácia : 22.02.2009 Počet príspevkov : 351 Auto : VW Golf Mk4 1.9tdi 6.6kw Bydlisko : bratislava
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 29/5/2012, 17:26 | |
| tu si nieco precitaj o hladne EGR....
pri plnej záťaži je egr zatvorený v celom rozsahu otáčok. pri polovičnej záťaži to vidno pekne na mape ako sa otvára a zatvára. za pozitíva by som dal: čistejšie sanie, trochu lepší nástup turba v nižších otáčkach. za negatíva by som dal: viac počuť turbo na voľnobehu, v zime sa motor dosť dlhšie zohrieva.ked odstavis EGR tak turbo urcite neposkodis a ani neurychlis jeho opotrebovanie, skor naopak. zivotnost turba zavysi od inych faktorov a EGR knim patri len ked je zapojene!
A za seba ti mozem povedat ze aj mne taha auto od 2000 vyssie.ale to nevadi ale zato to je citit...ved najvacsi krutak mas v 1900 otackach vtedy aj naj spotreba.:)takze EGR off ma vyznam.......EGR OFF FOREVER. | |
|
| |
MaRko009 Vodič
Vek : 32 Registrácia : 26.06.2010 Počet príspevkov : 193 Auto : Audi A3 1.9TDi 81kW Bydlisko : Topoľčany
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 29/5/2012, 21:28 | |
| - MIWOGOLF napísal:
- tu si nieco precitaj o hladne EGR....
pri plnej záťaži je egr zatvorený v celom rozsahu otáčok. pri polovičnej záťaži to vidno pekne na mape ako sa otvára a zatvára. za pozitíva by som dal: čistejšie sanie, trochu lepší nástup turba v nižších otáčkach. za negatíva by som dal: viac počuť turbo na voľnobehu, v zime sa motor dosť dlhšie zohrieva.ked odstavis EGR tak turbo urcite neposkodis a ani neurychlis jeho opotrebovanie, skor naopak. zivotnost turba zavysi od inych faktorov a EGR knim patri len ked je zapojene!
A za seba ti mozem povedat ze aj mne taha auto od 2000 vyssie.ale to nevadi ale zato to je citit...ved najvacsi krutak mas v 1900 otackach vtedy aj naj spotreba.:)takze EGR off ma vyznam.......EGR OFF FOREVER. akoze ja som rad ze sa zaslepilo, len som neratal s takou zmenou spravani auta , predtym sa mi zdalo ze to fachci lepsie (pocitovo) | |
|
| |
MIWOGOLF Pretekár
Vek : 40 Registrácia : 22.02.2009 Počet príspevkov : 351 Auto : VW Golf Mk4 1.9tdi 6.6kw Bydlisko : bratislava
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 29/5/2012, 22:33 | |
| - MaRko009 napísal:
- MIWOGOLF napísal:
- tu si nieco precitaj o hladne EGR....
pri plnej záťaži je egr zatvorený v celom rozsahu otáčok. pri polovičnej záťaži to vidno pekne na mape ako sa otvára a zatvára. za pozitíva by som dal: čistejšie sanie, trochu lepší nástup turba v nižších otáčkach. za negatíva by som dal: viac počuť turbo na voľnobehu, v zime sa motor dosť dlhšie zohrieva.ked odstavis EGR tak turbo urcite neposkodis a ani neurychlis jeho opotrebovanie, skor naopak. zivotnost turba zavysi od inych faktorov a EGR knim patri len ked je zapojene!
A za seba ti mozem povedat ze aj mne taha auto od 2000 vyssie.ale to nevadi ale zato to je citit...ved najvacsi krutak mas v 1900 otackach vtedy aj naj spotreba.:)takze EGR off ma vyznam.......EGR OFF FOREVER. akoze ja som rad ze sa zaslepilo, len som neratal s takou zmenou spravani auta , predtym sa mi zdalo ze to fachci lepsie (pocitovo) rozumiem....aj tak tazko takto povedat a urcit preco ma take spravanie tvoje auto. | |
|
| |
SV-STORM Autoškolák
Vek : 39 Registrácia : 02.03.2011 Počet príspevkov : 66 Auto : Golf IV 1.9TDI ASV 3d Bydlisko : vychod tejto skaranej republiky :)
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 29/5/2012, 22:49 | |
| ja som tiez zaslepil EGR a ziadny vedlajsi efekt to nemalo, akurat ze to zacalo tahat v nizsich otackach, nemas problemy s variabilitou turba? je to typicky efekt pri zaseknutej variabilite ze auto strati tah pri cca 3000ot. a potom znovu ide normalne az po vypnuti a nastartovani | |
|
| |
helicos Autoškolák
Vek : 36 Registrácia : 01.04.2011 Počet príspevkov : 110 Auto : vw golf IV 1.9 TDI 66KW 1998 ALH + CHIP 115 koni Bydlisko : banovce nad bebravou
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 30/5/2012, 17:52 | |
| SV-STORM: ako to presne zistím či mám zlú variabilitu? a ako píšeš pokiaľ nevypnem auto som sdi, po naštartovaní všetko ok. | |
|
| |
SV-STORM Autoškolák
Vek : 39 Registrácia : 02.03.2011 Počet príspevkov : 66 Auto : Golf IV 1.9TDI ASV 3d Bydlisko : vychod tejto skaranej republiky :)
| Predmet: Re: moja hatlátitlá 30/5/2012, 23:22 | |
| typicky priznak zadretej variability - pri cca 2500-3000ot auto strati tah a dalej ide ako SDI kedze elektronika automaticky nastavi lopatky do takej polohy ze turbo takmer vobec nic netlaci aby sa zabranilo poskodeniu motora... mozu to by aj derave podtlakove hadicky, pripadne N95 ale najistejsie je zobrat comp, kabel a spravit log - na dieselpower.cz toho najdes o tomto probleme popisane habadej... zalezi tiez aj ci mas obtokove turbo alebo VGT, pri VGT je to bezne, pri obtokovom menej... (neviem ti podla kodu motora povedat aky typ turba sa tam daval) ja mam skusenosti len so svojim 81kW kde je VGT kt. som cistil uz 2x | |
|
| |
Sponsored content
| Predmet: Re: moja hatlátitlá | |
| |
|
| |
| moja hatlátitlá | |
|