VW GOLF CLUB SLOVAKIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf
 
DomovPortálE-ShopLatest imagesRegistráciaKontaktPrihlásenie

 

 Dorobenie vystupu na sub z original autoradia

Goto down 
4 posters
Choď na stránku : 1, 2  Next
AutorSpráva
matuldo21
Začiatočník
Začiatočník



Registrácia : 05.08.2009
Počet príspevkov : 26
Auto : wv golf V
Bydlisko : Prievidza

Dorobenie vystupu na sub z original autoradia Empty
OdoslaťPredmet: Dorobenie vystupu na sub z original autoradia   Dorobenie vystupu na sub z original autoradia Icon_minitime5/8/2009, 17:21

Ahoj ludia.. Mam na Vas strasnu prozbu mam 5golfa rok.2005 s original radiom a muzika hrozna tak som sa rozhodol do toho trosku investovat a dat si do poriadku troska hudbu tak som behol za mechanikom a ten mi povedal ze muzika je dobra co sa tika vysok ze staci len dobra tuba subbacik a tak som taktiez nabehol do predajne kupil subf.kabelas atd....no a do prace pol dna sme sa ondali s vztiahnutim radia a cakalo nas nemile prekvapenie ze to[super radio] nema vystup na sub.to ma momente zlozilo a tak ze skusim kupit nove radio no ked som zacal hladat dalsia rana ked som zistil tie ceny!!!Pobehal som vela stranok co sa da s tym robit kupit obycajne nechcem pretoze to je skarede ta panelovka je ozaj pekna s originalom tak sa chcem vas spytat ako odbornikov co sa tam tam da sravit daka prechodka alebo daco aby som to proste nemusel vyhodit ci sa to dako da na to original radio bol som aj priamo v WV a povedali ze sa to da ale musi urobit novu kabelas a ze to bude trvat dakych 6hod a chcu za to od 160 do 200€ a to sub. mam vlastny kupeny este som zabudol je to aktivny cize zosik ma uz zabudovany prosim vas o pomoc lebo uz neviem co mam robit a vlastne kto by mi to vedel spravit alebo poradit alebo mi dat na dakeho kontakt repektive odporucit DAKUJEM
Návrat hore Goto down
mato88
VW Šialenec
VW Šialenec
mato88


Male
Vek : 43