Pozdravujem !
Jedneho pekneho slnecneho dna som sa vybral s kamosom na priehradu trosku sa
schladit. Slniecko pieklo tak bol by hriech nevyuzit moznost ist sa schladit.
Ako sme tak isli cestou nas stopli pani policajti, a hned bol ohen na streche, preto-
ze kamarat pri pohlade na krajinu akosi pozabudol na tachometer a presvihol rychlost
o 13 Km. Sice dopadlo to lepsie ako som si predstavoval, ale nase penazenky aj tak
" zaplakali " co boli o tolko lahsie, to mohlo byt kofol
. Hlavou mi to vrtalo a tak som
mu navrhol ze je tu moznost montaze tempomatu. Pretoze ma Golfa IV s elektroni-
kym plynom nebolo problem dodatocne namontovat riadenie tempomatu. Pri pohlade
na ceny paciek tempomatu som sa rozhodol ze mu vyrobim ovladanie za "facku".
Ako na to:
Uz vela sa tu pisalo, ako sa da demontovat predny plast, demontovat predne stierace
a dostat sa k panelu na prednej strane. Prejdem priamo ku konektoru T10a ( Ten cierny ) zo spodnej casti idu do neho vodice, nas budu zaujimat iba 4 a to:
CERVENO ZLTY KABLIK - Tlacidlo "SET" ( Na konektore T10a CERVENY KABLIK )
MODRY KABLIK - Tlacidlo "RESET" ( Na konektore T10a MODRO SEDY KABLIK )
CERVENO SEDY - Zapnutie ( Na konektore T10a BIELY KABLIK )
CIERNO BIELY - Zapnutie ( Na konektore T10a CIERNO BIELY KABLIK )
Schema zapojenia :Na zapnutie tempomatu budeme potrebovat klasicky pristrojovy kolisavy spinac s ovladanim 2 okruhov naraz a na ovladanie nam posluzia aj obycajne tlacitka s okruhlim telom s priemerom 6mm.
Vsetko to pozapajame podla schemy. Ako + pol pouzijeme pistku cislo 5 ( 7,5 A )
( Cierno Modry kablik v poistkovej skrini, napojime sa nan ).
Cele ovladanie mozeme umiestnit do volnych zaslepiek vedla tlacitka vystraznych svetiel.
Ak mame vsetko pozapajane pozakladane, treba este funciu tempomatu aktivovat
pomocou programu VAG-COM, spojime sa s riadiacou jednotkou motora "01" a pre
aktivaciu sa "nalogujeme" cislom 11463 tym ativujeme tuto funkciu v RJ
Prajem vam vela uspechov pri montazi a pevne nervy