MartinValent Začiatočník
Vek : 36 Registrácia : 08.10.2013 Počet príspevkov : 5 Auto : Golf III 1.4 44kw
| Predmet: Architektura a uchytenie motorov, kabelaz moznost montaze a demontaze 8/10/2013, 02:01 | |
| Zdravim, chcel by som sa spytat, jednu komplikovanejsiu otazku. Neviem kde by som to mal hladat, ale potreboval by som vediet, ktore motory v Golf3 sa daju co najlahsie bez zmeny uchytenia menit. Napriklad, motor 1.6 vymenit za motor 1.8. A moja otazka znie, kde by som mohol ziskat plany alebo nieco k motorom a k tomu ako su uchytene, a tym padom prist k informaciam, ktore motory sa daju najlahsie vymenit. Napriklad slabsi motor za silnejsi bez toho aby sa velmi do neho investovalo a nebolo to velmi komplikovane. Je jasne ze nebudem menit motor 1.8 za VR6, lebo to by bola velmi komplikovana zalezitost, len keby som vedel viac o tom uchyteni atd, tak by som napriklad vedel ze motor 1.8 nie je problem vymenit za motor xy, ktory vdaka tomu ze su si podobne.
Potrebujem to preto, lebo by som chcel vediet, aky by som si mal kupit, aby to ani nebolo velmi drahe a komplikovane pre toho, kto to bude menit.
Skratka potrebujem nejake charakteristiky motorov a ich podobnosti a to, ktore sa daju najlahsie prehodit.
Nepouzival som kody motorov, ale v tejto mojej otazke asi zohravaju dolezitu rolu.
Budem velmi vdacny za odpovede. Dufam ze sa takuto otazku este nikto nepytal, ak ano tak sa ospravedlnujem, ze som ju nenasiel. | |
|
gabesz0102 Agent
Vek : 42 Registrácia : 25.10.2008 Počet príspevkov : 1576 Auto : MK2,GIV Bydlisko : Kassa környék...
| Predmet: Re: Architektura a uchytenie motorov, kabelaz moznost montaze a demontaze 8/10/2013, 18:26 | |
| predaj slaby a kup si silnejsi,a netreba nic prerabat | |
|
MartinValent Začiatočník
Vek : 36 Registrácia : 08.10.2013 Počet príspevkov : 5 Auto : Golf III 1.4 44kw
| Predmet: Re: Architektura a uchytenie motorov, kabelaz moznost montaze a demontaze 8/10/2013, 18:52 | |
| Hej mas pravdu. No ked tak rozmyslam, tak neviem ci ho predam. Mam k tomu viacero dovodou. Je po prvom majitelovi z Nemecka, ktory s nim najazdil len 124.000km. Nato, ze ma 20 rokov, to je malo. Vsetko, rozvody, remene, brzdy, tlmice, vodna pumpa - klasicke vymeny, su uz urobene. Auticko startuje v zime okamzite. Karoseria je bez hrdze, dokonca aj vyfukovy system a podvozok bez hrdze- Hold Nemecko. Neviem ci by som kupil este nejaky Golf 3, ktory by bol v tak dobrej kondicii. Ale predsa mi vadi, ze nema take fajn zrychlenie a ze do kopca musim, ked som nalozeny- zivou vahou- podradovat. No skratka neviem co mam robit, pozeral som uz aj regulatori tlaku paliva, sviecky, chip tuningy, sportove filtre, sportove vyfukove systemy, dokonca aj kovane piesty a valce, alebo brusenie hlavy motora, alebo tensie tesnenia hlavy, vstrekovacie systemy a aj turbo ci sportove podvozky... Tak sa neviem rozhodnut, ci predat tohto Golfa, alebo poriadne zainvestovat, a zdvihnut mu horsepowers alebo to nechat tak... | |
|
Sponsored content
| Predmet: Re: Architektura a uchytenie motorov, kabelaz moznost montaze a demontaze | |
| |
|