Ahojte ,
Som tu po riadnom dlhom case , na posledy este ked som mal dvojecku . Casom sa to pomenilo , dostal som firemne , dvojecku som predal a priatelke som kupil G IV , 1.4 pre priatelku idealne .
Riesim uz nejaky cas nasledovny problem , vymenil som skrinu termostatu , tam kde ide termostat a nejakych tusim 5 hadic . Na kolko tam bol zlomena ako keby zarazka co drzi termostat , takze som vymenil za fungel nove origo vw diel , nasledne som kupil novy termostat . Auto robi nasledovnu vec . Ked ho nastartujem a zacnem jazdit tak sa nechce teplota rucicky vobec pohnut , stale je opreta na 0 , ale ako nahle necham auto stat na volnobehu tak pekne vylezie na 90C a tam sa aj pekne drzi . Ale ako nahle zacnej jazdit tak zhruba po 400metroch padne . Dal som tam vymenit komplet vsetky remene , vratane rozvodaku , kladky a vodnu pumpu . zrhuba asi 4 tisic km do zadu . Ten termostat som vybral von , bol to topran , skusal som ho doma uvarit a spravil nasledovnu vec , vysunula sa von palicka , otvoril sa , a to vsetko pri 90C vode , ako nahle som vypol varenie tak sa nechcel zavret , ale ostal stale otvoreny aj po ochladeni , v tomto pripade by mal byt zly , ci ? Tak som kupil druhy termostat walher , okolo 20€ a predtym ako som ho nahodil spravilo mi to rovnaku vec , je mozne ze 2 termostaty po sebe su chybne ? Lebo uz neviem kde mam hladat chybu . Este chcem podotknut ze pri 90C normalne kuri auto , ale pri tych 0C rapidne menej , chladiacia neunika , absolutne .
Dakujem