Hodím to aj sem. Niekde na nete som to našiel (už neviem kde, ale som si to uložil). Neskúšal som to...
stacit ECON a tlačidlo pre hornu ventilaciu
potom nastavit Lavy ovladac na 19.
pri 19 je zobrazena rychlost, so stredným ovladacom sa mozno dostat na
19.1 – zobrazuje teplotu chladiacej kvapaliny
19.2 – ukazuje otacky motora
19.3 – otacky kompresora klimatizacie
4 – vonkajsia teplota
4.2 – vnutorna
zobrazenie rychlosti – vysvetlenie:
05 1 by bola rychlost 105km/h
20 1 ...... 120 km/h
30 1 ....... 130 kmh
Otacky su vyobrazene 2-miestnym cislom, na volnobeh ukazuje 08, co zodpoveda 800 otackam.
12 potom bude 1200 ot/min
15 1500 ot/m
20 2000 ot/m
A este nieco: (nasledujuca servisna prehliadka)
vypnuty motor, zapalovanie zapnute
tlacidlo 0,0 na cca. 2 s zatlacit – najprv zmaže ukazovatel dennych kilometrov, potom prepne na ukazovatel dalsej servis. prehliadky; zatlacit este raz a predosle denne kilometra su spat.
- - - - - - - - - - -
Trochu som sa pohral s Climatrinic-om a nasiel som zopar servisnych menu. Varujem pred moznymi skodami.... Nemam poruchy, co sa moze stat a ake budu nasledky pouzitia....
Climatronic ma tri otocne ovladace, kt. oznacim Lavy, Stredny, Pravy.
Dalej tlacidla vyduchov ventilacie – Vnutorny okruh, Sipka vodorovna, Sipka dohora, Sipka dole; tlacidlo Automatic, tlacidlo ECON. Pravdepodobne mam starsie ovladanie, ziadne pravouhle LED (kt. osobne povazujem za skarede), ale krasne vyhotovenie, pri ktorom pismo meni farbu.
Zapalovanie zapnute, motor vypnuty.
- synchronna prevadzka na dlhsie (2 s) podrzat zatlacene tlacidlo AUTO
pri nastavovani tepoty lavym ovladacom sa meni aj teplota pre pravu cast, takto zostane, pokym nebude vpravo prvykrat nastavovana predvolena teplota
- merne jednotky °C/°F: podrzat dlhsie tlacidla AUTO + ECON, kazdym krokom sa menia jednotky teploty
- verzia/diagnoza, eventualne zobrazenie chyb (?):
zatlacit na dlhsi cas ECON + Vnútorny okruh
v lavom displeji sa zobrazi u mna 2C5, v pravom 0Ah (moze byt i 4; nech zije 7-segmentove zobrazenie)
pri pouziti Laveho, Stredneho ovladaca, Sipky hore alebo Sipky dole sa zobrazi „iO“, pravdepodobne preto, lebo nie je ziadna chyba/ziadna nie je v pamati
- samo-test: stlacit ECON + Sipka vodorovna
prevedie sa test displeju a nastavovacich onych... potom sa vsetko vrati spat
- dotaz senzorov: ECON + Sipka hore
v lavom displejis a zobrazi ciselna hodnota 00.0 (pravdepodobne senzor), v pravom displeji namerana hodnota senzoru lavym ovladacom mozno nastavit „celocislenu“ cast od 0 – 26, strednym desatinne miesto
Bolo by pekne, ked sa nam postupne podari ziskat zoznam jednotlivych senzorov. Mozno to i niekde je....
Zacnem senzorami:
Senzor 01.0: teplota dvojiteho senzoru v strednom otocnom tlacidle (pod „off“), ukazuje aktualnu teplotu (skusit polozit prst)
S. 01.4: svetelny tok/svit v stred. otocnom tlacidle, ukazuje slnecny/svetelny svit; mozno otestovat zakrytim alebo zapnutim vnutorneho osvetlenia)
S. 04.0: hodnota senzoru vonkajsej teploty (je zobrazene v MFA)
S. 04.2: hodnotra senzoru vnutornej teploty
S. 19.0: neupravena tychlost, tzn.bez ....? tacha, presnost (so seriovym obutim) a GPS kontrolou) 1 km/h
S. 19.1: teplota chladiacej kvapaliny
S. 19.2: otackomer, napr. 22 znamena 2200 ot/min
S. 19.3: otackomer kompresoru klimy
- Manualne nastavovanie: ECON + Sipka dole
Lavym a Strednym ovladacom mozno znovu vybrat nastavovaci clen, toto je zobrazene na lavom displeji, v pravom je pravdepodobne aktualna pozicia nastavovacieho clenu alebo aktualna vyziadana hodnota (?). Pravym ovladacom moze byt nastavena nova vyziadana hodnota. Ak bude teraz stlacene tlacidlo „Sipka hore“, nastavi sa nsatavovaci clen do novej ziadane hodnoty.
Ci toto funguje na vsetkych nastavaovacich celnoch a ci tym mozno nieco pokazit tiez neviem.
Nastavovaci clen 00.0: nejaka klapka
00.1: hodnota ventilatora FE je stupen 1 (FE, FF, 0, 1, 2, 3, 4) hodnota 4 max otacky
01.2: nejaka nastavovacia hodnota pre klimu, ovplyvnuje aj otacky ventilatora