patqo_he Autoškolák
Vek : 35 Registrácia : 11.03.2009 Počet príspevkov : 51 Auto : VW Golf II 1.6 Bydlisko : Humenné
| Predmet: blika kontrolka oleja 20/9/2011, 20:19 | |
| zdravim mam golfa 1.6 benzin a asi pred dvoma tyzdnami ked som isiel na golfe mi zacala blikat kontrolka oleja a aj mi to tam hukalo .. tak som zastavil pozrel ci je olej a olej bol v norme .. dosiel som normalne domov a na druhy den som isiel na aute ze ci mi to zasa bude robit .. a zistil som ze to robi ked prejdem 2000 otacok .. niekedy az 2500 ale pri 5ke uz pri 2000 tak som tomu nechapal najprv som skusil odpojit to cidlo ale robilo to aj tak .. potom som sa opytal jedneho mechanika ze co to moze byt a povedal mi ze je pravdepodobne zabity saci kos v olejovej vani .. tak som vanu dal dole a kos bol v poriadku nebol vobec zaneseny .. dal som vsetko naspat a robi to stale .. mal som aj olej meneny nedavno.. nevedel by niekto na co dalsie mam pozerat? alebo ako postupovat | |
|
gabesz0102 Agent
Vek : 42 Registrácia : 25.10.2008 Počet príspevkov : 1576 Auto : MK2,GIV Bydlisko : Kassa környék...
| Predmet: Re: blika kontrolka oleja 20/9/2011, 21:01 | |
| - patqo_he napísal:
- zdravim mam golfa 1.6 benzin a asi pred dvoma tyzdnami ked som isiel na golfe mi zacala blikat kontrolka oleja a aj mi to tam hukalo .. tak som zastavil pozrel ci je olej a olej bol v norme .. dosiel som normalne domov a na druhy den som isiel na aute ze ci mi to zasa bude robit .. a zistil som ze to robi ked prejdem 2000 otacok .. niekedy az 2500 ale pri 5ke uz pri 2000 tak som tomu nechapal najprv som skusil odpojit to cidlo ale robilo to aj tak .. potom som sa opytal jedneho mechanika ze co to moze byt a povedal mi ze je pravdepodobne zabity saci kos v olejovej vani .. tak som vanu dal dole a kos bol v poriadku nebol vobec zaneseny .. dal som vsetko naspat a robi to stale .. mal som aj olej meneny nedavno.. nevedel by niekto na co dalsie mam pozerat? alebo ako postupovat