VW GOLF CLUB SLOVAKIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf

DomovPortálE-ShopLatest imagesRegistráciaKontaktPrihlásenie

Vymena serva -> Zavada na airbagu

Goto down 
3 posters
AutorSpráva
ultimate222
Začiatočník
Začiatočník

Registrácia : 07.09.2011
Počet príspevkov : 4

Vymena serva -> Zavada na airbagu Empty
OdoslaťPredmet: Vymena serva -> Zavada na airbagu   Vymena serva -> Zavada na airbagu Icon_minitime7/9/2011, 20:04

Mam taky problem, jeden mechanik mi menil servo v aute (Golf IV) a ako som od neho odisiel tak asi po 3 kilometroch mi zacala svietit kontrolka airbagu.

Kamarat mi hovoril, ze on ma VAG-COM na diagnostiku, tak ze mi vymaze tu chybu, lenze neslo to, stale ked ju zmazal, potom pootocil klucom tak ta kontrolka airbagu neshasla. Tak som volal tomu mechanikovi, on ze mam prist ze nejaky zas jeho kamarat to pozre, ze ktovie co ten moj kamos robil. Tak pozrel a tiez to neslo zmazat. No cely cas hovoril, ze on s airbagmi nic nerobil (pritom ked som u mojho kamarata pozrel tu chybu, ze co to je tak tam bolo nieco s riadenim ... a ten mechanik robil s riadenim kedze menil servo, no stale tvrdil, ze s airbagmi nic nerobil).

Na aute trebalo este nastavit geometriu, lebo to nevedel, kedze nema nato nejake veci, tak mi povedal, ze to asi preto nejde zmazat tu chybu lebo nie je nastavena geometria (volant nebol rovno ked boli kolesa rovno ... a o dost bol krivo).

Bol som teda na geometrii a skocil som zas najskor za mojim kamosom a zas to iste, nedala sa chyba vymazat.