Anjarky Začiatočník
Registrácia : 15.05.2011 Počet príspevkov : 22 Auto : Golf II 1,6TD - upgrade na GTD Bydlisko : Snina
| Predmet: Pískanie v interieri po zapnutí svetiel 2/6/2011, 10:50 | |
| Cawte. Mám taký menší problém. Golfa nemám ešte veľmi dlho, no pri zapnutí svetiel /stretávacích, denných/ mi začnie niečo pískať. Neviem ako to mám presnejšie popísať. Zo začiatku mi to pískalo len vtedy, keď som otvoril dvere, tak som to bral ako upozornenie na zapnuté svetlo. NO teraz to robí skoro stále. Môže to byť asi niečo s tým reglerom? Aj keď neviem presne čo to je, kedže som v tom začiatočník. Ďakujem za rady | |
|
stevocz Pretekár
Vek : 39 Registrácia : 06.07.2009 Počet príspevkov : 318 Auto : GII 1,6 TD s IC (SB) Bydlisko : KE
| Predmet: Re: Pískanie v interieri po zapnutí svetiel 2/6/2011, 13:10 | |
| asi tam mas dorobenu tu pistalku aby si nezabudnol vypnut svetla asi sa ti z toho odpojil kablik co urcuje ci su otvorene alebo zavrete dvere alebo nejak tak.
ked mas nastavene osveltlenie interieru na zapinanie pri otvorenych dverach funguje tak jak ma? | |
|
Anjarky Začiatočník
Registrácia : 15.05.2011 Počet príspevkov : 22 Auto : Golf II 1,6TD - upgrade na GTD Bydlisko : Snina
| Predmet: Re: Pískanie v interieri po zapnutí svetiel 2/6/2011, 13:17 | |
| Tak ale teraz mi to píska, či sú otvorené dvere alebo nie.. Neviem prečo... Ktoré osvetlenie interiéru myslíš? To osvetlenie vedla strešného? To svieti v poriadku, pri otvorení dverí.. Tiež mám aj pod svetlami nejaký potenciometer, ktorým si regulujem svietivosť na budíkoch.. | |
|
stevocz Pretekár
Vek : 39 Registrácia : 06.07.2009 Počet príspevkov : 318 Auto : GII 1,6 TD s IC (SB) Bydlisko : KE
| Predmet: Re: Pískanie v interieri po zapnutí svetiel 2/6/2011, 14:44 | |
| pozri ako mas zapojeny ten pipak. mozno mas odtrhnuky kabel ale zoxidovanu koncovku | |
|
Anjarky Začiatočník
| Predmet: Re: Pískanie v interieri po zapnutí svetiel 2/6/2011, 18:28 | |
| | |
|
Sponsored content