| Problem z ničoho nič skape auto najprv vypne radio rozvieti sa airbag, ptm vsetky budíky sa resetnu | |
|
|
Autor | Správa |
---|
aveiro Začiatočník
Vek : 34 Registrácia : 22.01.2011 Počet príspevkov : 5 Auto : VW GOLF 1.6 benzín Bydlisko : Bratislava
| Predmet: Problem z ničoho nič skape auto najprv vypne radio rozvieti sa airbag, ptm vsetky budíky sa resetnu 22/1/2011, 11:15 | |
| Zdravím, potreboval by som poradiť či to už niekomu robilo auto, lebo uz som bol za troma mechanikmi a ani jeden mi nevedel presne povedať čo s tým je. Opíšem čo to robí: Auto došlo zo servisu po výmene rozvodov, oprave predneho okna na strane vodiča ....atd . Na ďalší deň prestala svietiť kontrolka baterky po otočením klúču pred naštartovaním, ale auto naštartovalo normalne. Jazdil som s tým jeden deň a na druhý deň keď som sa vracal domou najprv vyplo rádio, potom sa rozvietil airbag a zrazu zhasla cela prístrojovka a skapalo auto a budíky sa začali reštartovať. Baterka tam bola dávaná nová a zas chvílu auto išlo a potom to znova to isté urobilo. A uz sa to stalo asi tak 4-krat. Prosím vás pekne o niaku radu lebo už som fakt zúfalý.... Každú radu si cením ďakujem. | |
|
| |
nikibad Agent
Vek : 41 Registrácia : 22.01.2009 Počet príspevkov : 1520 Auto : Golf IV 1,6 16V 2003 Bydlisko : Namestovo
| Predmet: Re: Problem z ničoho nič skape auto najprv vypne radio rozvieti sa airbag, ptm vsetky budíky sa resetnu 22/1/2011, 11:28 | |
| tu baterku si vymenil? teraz je tam funglac nova? skontroluj dobijanie ked nastartujes.skontroluj ukostrenie batterky ,+pol a kable od alternatora ci sis vsetky ok. | |
|
| |
aveiro Začiatočník
Vek : 34 Registrácia : 22.01.2011 Počet príspevkov : 5 Auto : VW GOLF 1.6 benzín Bydlisko : Bratislava
| Predmet: Re: Problem z ničoho nič skape auto najprv vypne radio rozvieti sa airbag, ptm vsetky budíky sa resetnu 22/1/2011, 11:36 | |