Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf |
|
| vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky | |
| | Autor | Správa |
---|
radiomir Začiatočník
Vek : 45 Registrácia : 08.01.2011 Počet príspevkov : 5 Auto : vw LUPO 1,4 16V 1999, Skoda octavia 1,6 mpi 2010 Bydlisko : bratislava
| Predmet: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 9/1/2011, 01:16 | |
| nazdar chalani,
prepacne ze Vam fusujem do GOLF klubu, nakolko GOLF nevlastnim, no zjavne ste najblyzsie mozne forum, kde sa da najst rada. takze poporiadku:
som spokojny majitel VW LUPO 1,4 16V, ktore pred casom prestalo startovat, klasicka situacia, baterka nulova... nahodila sa nova, dokonca vraj parametrami vhodnejsia = silnejsia... Nova baterka motor sice krasne tocila, no nenaskocil.. problem bol ze mi zamrzla voda vo vyfukovom potrubi... - podla mechanika - (ked ho nazvem mechanikom, urazim kazdeho normalneho mechanika) takze...
nova baterka, nove sviecky, filter pod nadrzou, maly palivovy bol ok. novy olej, proste vsetko ako ma byt.. po odstraneni vody (mechanik NAVRTAL - ano dobre pocujete, NAVRTAL vyfuk) motor naskoci bez problemov, ide, taha v celku fajn, akurat drzi sialene nizke otacky, cize 400 - 500 rpm pri vytoceni serva do krajnej polohy obcas zhasne, takisto mi zhasne ked pribrzdim pred krizovatkou napr. pri vyslapnutej spojke.. ak nedam bacha a nepridam mu plyn...
je fakt, ze pri tom ako motor tocili do nemoty, na parkovisku, tak RJ zjavne zapisala zle hodnoty, no skusil som ju resetnut odpojenim baterky na hodku.. sice som pocul ako sa nastavuje klapka, no problem pretrvava... vyhodili mi katalyzator... bol VRAJ upchaty...
moja otazka: je mozne ze skrt. klapka ma stale blbe hodnoty? chalan ju nevedel nastavit na jeho VAG, no kedze som ju resetol, mala by sa chytit sama na krajne polohy nie?
moze to byt cidlo teploty? cidlo serva? (skor asi nie) alebo klapka v kybli? pocitac zda sa nepomohol, aj ked neverim ze mi to ten opravar robil odborne... tj, po "oprave" kaslal na otacky, na vag to uz ani nedaval...
pred tym ako proste jedneho dna auto nenastartovalo bolo BEZ PROBLEMOV... cize blbne az po tej slavnej OPRAVE blba z LV. idem s tym sice do VW, kde mam kamarata, no chcem cca vediet, s cim mam pocitat... mam este oktaviu 1,6 (pol roka staru), tam sa odpajala baterka a klapka sa tiez nacitala sama bez problemov...
dik moc chalani, ak mate nejake napady...
| |
| | | mato88 VW Šialenec
Vek : 43 Registrácia : 08.08.2007 Počet príspevkov : 5940 Auto : VW Golf III 2.0/110kw typ ABF,Skoda Octavia I 1.9/66kw typ ALH,VW Transporter T3 1.6D,VW Polo 1.4 16v Bydlisko : Tlmače
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 9/1/2011, 01:20 | |
| mohol si to dat do pokecu a nie sem ku g4 ale odporucim ti,kontaktuj uzivatela Mirecc :-) ten ti na 99% poradi :-) | |
| | | radiomir Začiatočník
Vek : 45 Registrácia : 08.01.2011 Počet príspevkov : 5 Auto : vw LUPO 1,4 16V 1999, Skoda octavia 1,6 mpi 2010 Bydlisko : bratislava
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 9/1/2011, 01:25 | |
| ou, tak to sa ospravedlunujem som tu cca hodinu, cize absolutne novy... tak som to asi pokaslal zjavne s umiestnenim... skusim, sa mu ozvat, ak niekto nebude mat spasonosnu myslienku, nerad by som hned niekoho otravoval... | |
| | | klickop Pretekár
Vek : 42 Registrácia : 12.10.2007 Počet príspevkov : 303 Auto : Golf III 1.6 55kW ABU Bydlisko : Partizánske / Ibbenburen / DE
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 9/1/2011, 12:00 | |
| nechytá ti to niekde falošný vzduch na podtlakovej hadici čo ti ide do brzdoveho posilovača mne to tak robilo problémy na volnobehu pri zošlapnutom brzdovom pedály | |
| | | radiomir Začiatočník
Vek : 45 Registrácia : 08.01.2011 Počet príspevkov : 5 Auto : vw LUPO 1,4 16V 1999, Skoda octavia 1,6 mpi 2010 Bydlisko : bratislava
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 9/1/2011, 14:34 | |
| ou tak to ma nenapadlo.. vies poradit ako to vypatrat?
dik moc pekne za typ.
| |
| | | nikibad Agent
Vek : 41 Registrácia : 22.01.2009 Počet príspevkov : 1520 Auto : Golf IV 1,6 16V 2003 Bydlisko : Namestovo
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 9/1/2011, 20:02 | |
| no ked ti to zhasne tak to mas klapku zle nastavenu.a nikde som sa nedocital ze si cistil tu klapku!!! takze vycisti a potom zakladne nastavnie.dalej to cidlo teploty sposobuje ze nemozes nastartovat to na vag vycistas. Ak mas klapku na lanko skontorluj ci sa nezasekava a ci dobre vracia. A klapka sa tak nereesetuje ako si pisal. Ked tak to musis zrobit cez vag,presny postup neviem ale mozem ti povedat ako to robil mne a to: vymazal vsetky nastavenia klapky, vypnul zapnul nastartoval a klapka sa vtedy nastavila na vyrobne nastavenie. potom uz len dal znova zakladne nastavenie klapky(lebo stale pise ze je nenastavena) a uz to bolo ok. Ale ak si ju necistil zbytocne tam nastavujes. dalej si skontroluj egr ventil. Zhasinanie mozu sposobovat nizke otacky a to tym ze klapka neprida pri zatazi niekde ju sekne. no a ten katalizator ti dali spat , druhy neupchaty? zapchaj tu dieru co ti navrtal. ked tak aj vw-club.sk tam mas svoju sekciu | |
| | | radiomir Začiatočník
Vek : 45 Registrácia : 08.01.2011 Počet príspevkov : 5 Auto : vw LUPO 1,4 16V 1999, Skoda octavia 1,6 mpi 2010 Bydlisko : bratislava
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 10/1/2011, 01:31 | |
| nazdar niki,
dik za radu, kazdopadne, klapku nemam urcite cistu. takze jasne ze to bude prva vec ktoru musim spravit, fakt ale je ze to pred servisom vsetko fungovalo uplne krasne. vzdy ked som doteraz mal na aute spinavu klapku tak to zacalo blbnut quasi postupne.. nie takto razovo.. klapka je lankova, je mozne ze ked tam nieco rozoberal ten expert, tak niekde sekol bowden s lankom, musim pozriet... jasne ze ten vyfuk musim nechat niekde zvarit, ten vyfuk je NOVY, idiot - prepac moj slovnik, ale inak toho chlapa nenazvem mi v podstate pokazil nove potrubie... ten katalizator mi tam nedal... cize som momentalne bez., ked tak, namontujem nejaky uni, je lacnejsi.. aj ked urcite nie tak ucinny.. dufam ze to nebude nic sialene drahe, nakolko toto lupino pouzivam len sporadicky, nerad by som don sypal moc penazi, na druhej strane, zhasinanie motoru je nebezpecne a neakceptovatelne..
dik este raz. dam vediet ako som dopadol.
PS: tu poslednu vetu som nepochopil... s tou sekciou.. viem, asi som zle umiestnil post... | |
| | | nikibad Agent
Vek : 41 Registrácia : 22.01.2009 Počet príspevkov : 1520 Auto : Golf IV 1,6 16V 2003 Bydlisko : Namestovo
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 16/1/2011, 12:33 | |
| jaj no s tou sekciou som to myslel tak ze tam mas temu na lupo vlastne je to v ostatnych autach,tam su aj skusenejsie ludia. inac niektory vyhadzuju katalizator koli vykonu a zvuku,akurat potom emisie su zle ak nemas lamda sondu za katalizatorom ale mas ju pred tak tak by to nemal byt problem bez katu. | |
| | | radiomir Začiatočník
Vek : 45 Registrácia : 08.01.2011 Počet príspevkov : 5 Auto : vw LUPO 1,4 16V 1999, Skoda octavia 1,6 mpi 2010 Bydlisko : bratislava
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky 16/1/2011, 23:15 | |
| aha,.. jasne.. chapem.. ano, sonda je pred katom.... | |
| | | Sponsored content
| Predmet: Re: vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky | |
| |
| | | | vw LUPO 1,4 16V r.v. 99, typ AKQ - nizke otacky | |
|
Similar topics | |
|
| Povolenie tohoto fóra: | Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
| |
| |
| |
|