Cau,
ja som mal teraz podobny problem na II. Pozrel som si III a konstrukcia je ta ista cize moze to byt ten isty probblem.
Ak otvoris kapotu pod posilovacom brzd mas prevody pre zaradovanie rychlosti. Pred valcom co ide do prevodovky s takym gumovym tesnenim (slimakom) mas malu asi 6 cm dlhu umelohmotovu tycku rovnobeznu zo smerom jazdy. kolmo na nu za nou je tycka asi 15 cm dlha a na koncoch ma omelohmotove hlavy dlhe asi 4 cm. Vsetko to dosada na gulove capy pod tym (je to na nich nasadene. Prva dava ozubene kolesa do zaberu a druha nastavuje polohu pred kolesami v prevodovke. 1,3,5 je navrchu co znamena ze umelohmotovy dielec ja namahany na tah.
Mne na II nesla zaradit 5. Dovod boli odtrhnute blokovacie zaskocky na umelohmotovych hlavach co malo za nasledok, ze hlavy sa v krajnych polohach otvarali a prevody sa nedostali na svoje miesto.
Takze zober nejaky sajrajt na cistenie motora a vycisti tie kulisy od oleja. Potom malym srobovacikom (3-4 mm) vypac tie zaskocky - od gulovej hlavy tam zasun srobovak a otoc ho o 90 stupnov- ta zaskocka je dlha asi 2 cm by sa mala vzdialit asi 1mm od hlavy. Teraz ide hlavy vypacit zospodu nejakym dlhsim srobovakom.
Ak tam zaskocky nie su - teda boli niekedy v minulosti odtrhnute tym ze sa dielce nasilu vybrali - to tiez sposobuje ten problem co si popisal. Narychlo sa to da opravit cca 2 mm skapaskou stiahnutou sikmo cez hlavu. Vo VW sa tie kramy daju kupit stoja cca 10E kus.
Takze v sobotu to skus pozriet- podla popisu by to mohlo byt ono. Je to taka skurvena chyba lebo pri pohlade na stojaci motor sa to neprejavuje.