| teoria vstrekovania kysliku | |
|
|
Autor | Správa |
---|
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
| Predmet: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 13:27 | |
| je to len teoria chcem vediet preco by to nemalo vyznam, resp. co by to spravilo s motorom...teda ci by ho to upieklo alebo by na to hned reagovali cidla atd... chcem len vediet ci by to malo vyznam ako narazovy kratkodoby vzrast vykonu. vsade je zname ze cim viac kysliku tym ohen lepsie hori. aj ked sa montuje siska ako sportovy vzduchovy filter tak je snaha oddelit ju od motorovej casti koli chladnejsiemu vzduchu ktory obsahuje viac kyslika ako teply od motora. preco potom by neuspel system ktory by hadickou priviedol kyslik pred vzduchovy filter, resp hned pred vahu vzduchu? povedzme podobny system ako NOS... len toto by pustilo kyslik do sania vzduchu... asi je to hlupost ale zaujima ma to ci by to bolo vobec mozne pretoze tekuty kyslik sa da zohnat a aj ten elektronicky ventil by sa dal poriesit . jasne ze ten vstrek by bol cca 10 sekund nie viac.. davajte nazory JE TO LEN TEORIA CIZE AJ TOTO LEN DISKUSIA | |
|
| |
gabesz0102 Agent
Vek : 42 Registrácia : 25.10.2008 Počet príspevkov : 1576 Auto : MK2,GIV Bydlisko : Kassa környék...
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 14:29 | |
| ..TEORETICKY je všetko možné.... | |
|
| |
Jojo sdi Pretekár
Vek : 50 Registrácia : 13.02.2009 Počet príspevkov : 490 Auto : GOLF 4 2001 1,9SDI AQM Uspávač hadov Bydlisko : Zálesie
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 15:10 | |
| No v prvom rade by sa musel riesit priemer trysky...a potom tlak akym by sa pustal ten kyslík. Ale určite by to aky taky vyznam malo,či narast vykonu,ale aj znízenie spotreby. To by trebalo dlho testovat a skúšat. To moj nazor | |
|
| |
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 16:38 | |
| ja len ci by to nezacalo velmi hriat.. aby to nezavarilo motor.. lebo cim viac kysliku tym aj vyzsia teplota spalovania nie?? ako by asi reagovali na to cidla? | |
|
| |
Jojo sdi Pretekár
Vek : 50 Registrácia : 13.02.2009 Počet príspevkov : 490 Auto : GOLF 4 2001 1,9SDI AQM Uspávač hadov Bydlisko : Zálesie
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 18:50 | |
| Jedine že by sa lambda sonda roztopila Ale aj sviečky dostanu zabrat...Ak poznas system autogenu,tak pozri ako hory a dymí acetylen bez kyslíku Pridas mu kyslík a prepalujes kolajnicu | |
|
| |
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 19:22 | |
| hm.. zase za tych 10 sekund myslim ze by to mohlo vydrzat.. zase nesiel by tam nenormalny napor kyslika ale sak to su len dohady.. niekto kto zvarate nalozte si bombu s kyslikom do auta hadicu pred filter alebo do airboxu kohutik do ruky a davaj pri 150kmh a plny plyn to by bolo dost krute pre chuda motor... | |
|
| |
MIRECC Pilot
Vek : 45 Registrácia : 13.04.2008 Počet príspevkov : 898 Auto : VW GOLF VR6 SYNCRO,VW GOLF 1 Cabrio,Škoda Superb 1.8T,Seat Toledo I 1.8i Bydlisko : Ziar nad Hronom
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 21:42 | |
| Myslím že prvé by išli krcat piesty.Už som na tým uvažoval aj ja.Mám malú kyslikovú bombu(myslím že 5kg) zo zachranky a zopinat vstrek by mohol plynový pedal pri plnom zošliapnutí na podlahu.Je to len teoria ale možno to vyskušam... | |
|
| |
Jojo sdi Pretekár
Vek : 50 Registrácia : 13.02.2009 Počet príspevkov : 490 Auto : GOLF 4 2001 1,9SDI AQM Uspávač hadov Bydlisko : Zálesie
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 23:08 | |
| Chlapci,neteoretizujme,skusajme...Piesty sa prepaluju ako posledne,najprv sa klanaju sviečky A to len pri chudobnej zmesi. Takze by nebolo od veci,popri tom pridat aj trosku paliva navyse | |
|
| |
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 11/10/2009, 23:48 | |
| jj ale troska paliva navyse dostanes jednoducho tym keby si pustil kyslik s niecim chladnym.. napr oxid dusny.. dusik to schladi na co zareaguju cidla a pustia viac paliva.. ale to uz je kusok NOS.. da sa to aj bez dusiku? cisto len s kyslikom? | |
|
| |
OverGo Pretekár
Vek : 37 Registrácia : 27.05.2008 Počet príspevkov : 362 Auto : Ex - VW GOLF III 1.8 66kw (ABS) r.v. 93 Passat B5 1,8T 110kw (AEB) Bydlisko : okres TV
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 12/10/2009, 16:03 | |
| mozno pisem blbost ale ak by sa zvysil predzapal tak nedostava motor viac paliva?? fakt sa ospravedlnujem ak som napisal kktinu | |
|
| |
Jojo sdi Pretekár
Vek : 50 Registrácia : 13.02.2009 Počet príspevkov : 490 Auto : GOLF 4 2001 1,9SDI AQM Uspávač hadov Bydlisko : Zálesie
| |
| |
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 12/10/2009, 16:27 | |
| cize co by to teoreticky spravilo S VYKONOM keby sa na kratku dobu pustilo primerane mnozstvo kysliku cez sanie? teoreticky... dalo by to dake kone ci by to bolo take nebadatelne? lebo ak je prekyslicena zmes myslim ze RJ sama prida viacej paliva nie? co povies jojo? | |
|
| |
Jojo sdi Pretekár
Vek : 50 Registrácia : 13.02.2009 Počet príspevkov : 490 Auto : GOLF 4 2001 1,9SDI AQM Uspávač hadov Bydlisko : Zálesie
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 12/10/2009, 16:51 | |
| Riadiaca jednotka prida palivo,ale len do urcitej miery. Myslím si,ze by to urcite pridalo na vykone,ved kyslík podporuje horenie...Vzdy som nad tym uvazoval,este ked som mal Skodovky,no nikdy som sa k tomu nedostal... Pri turbo-benzíne poznam vstrekovanie vody s liehom,to som aj skusal...To mozes nechat pustene stale a motoru sa nic nestane. | |
|
| |
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 12/10/2009, 16:56 | |
| no treba to skusit ja by som do toho siel keby to bol boost na 10 sekund.. hadam by to na tych 10 seknud raz za 2 mesiace neublizilo | |
|
| |
Jojo sdi Pretekár
Vek : 50 Registrácia : 13.02.2009 Počet príspevkov : 490 Auto : GOLF 4 2001 1,9SDI AQM Uspávač hadov Bydlisko : Zálesie
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 12/10/2009, 17:00 | |
| Určite neublízilo,ked to tam budes fúkat s rozumom Ale ako vravís,treba to skusit! Budes mat flasu s kyslíkom na spolujazdcovom sedadle a zacnes pomaly otvarat ventil a uvidís čo to bude robit | |
|
| |
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 12/10/2009, 17:08 | |
| flasu zozeniem ale hadicu nemam a mam sisku nemam airbox najpr musim uzavriet priestor okolo sisky a urobit privod studeneho vzduchu.. uz mi maju prist veci na to tak potom vyskusam.. pripadne ak ma niekto kyslikovu flasku malu tak odkupim | |
|
| |
sykye Agent
Vek : 36 Registrácia : 27.04.2009 Počet príspevkov : 1442 Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps) Bydlisko : Poltár
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku 14/10/2009, 18:44 | |
| Trochu som sa pytal kdekade a zistil som ze to nieje dobre riesenie.. ak mate radi svoje motory tak to ani neskusajte.. je to vlastne nieco podobne ako NOS len preto je tam pridany aj ten dusik koli chladeniu toho co kyslik tak rozpali.. aj tak sa to rozpali do nenormalnych teplôt.. si zoberte ze NOS obsahuje 35 percent kyslika to je cca len o 14 percent viac ako vzduch a uz to musi byt chladene dusikom... takze teoria je vyvratena... koncim temu | |
|
| |
Sponsored content
| Predmet: Re: teoria vstrekovania kysliku | |
| |
|
| |
| teoria vstrekovania kysliku | |
|