VW GOLF CLUB SLOVAKIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf

DomovPortálE-ShopLatest imagesRegistráciaKontaktPrihlásenie

Potrhané nity v diferenciáli

Goto down 
2 posters
AutorSpráva
Golfer
Začiatočník
Začiatočník
Golfer

Male
Vek : 37
Registrácia : 08.09.2009
Počet príspevkov : 20
Auto : VW Golf IV 1.6 SR 74kW rv.1998

Potrhané nity v diferenciáli Empty
OdoslaťPredmet: Potrhané nity v diferenciáli   Potrhané nity v diferenciáli Icon_minitime14/9/2009, 15:53

Zdar. Dnes som bol za mechanikom a povedal, že sa potrhali nity v diferenciáli. Dôsledkom toho sa poškodili aj nejaké ložiská, tak nejak. Z VW mu povedali, že tie nity sa dnes už nahrádzajú nejakými šrubami. Lenže nevedeli mu povedať ktoré budú pasovať do môjho auta. Vraj či 19mm  alebo 21mm. Keďže moje nity sú strihnuté len ťažko to zistí.Na nete som pozeral,že tá prevodovka čo mám ja bola poruchová, označenie DUU. Dnes sme hľadali, ale nikde sme to označnie nemohli nájsť. Takže ani neviem akú prevodovku mám zháňať. Prípadne či niekto nevie poradiť odkiaľ zohnať tie šruby, ale asi len z origo VW. Prípadne či má niekto s takým niečím skúsenosti. Ale po výmene ložísk, šrúb - nitov by to malo byť OK nie? :DSry za román snáď si to niekto prečíta a poradí Sad .
Návrat hore Goto down
PROCHY 603
Začiatočník
Začiatočník
PROCHY 603

Male
Registrácia : 05.09.2009
Počet príspevkov : 40
Auto : VED 1,9 SDI

OdoslaťPredmet: Re: Potrhané nity v diferenciáli   Potrhané nity v diferenciáli Icon_minitime14/9/2009, 16:48

Kod prevodovky mas na datovom stitku v servisnej knizke. Ak nemas ser.knizku tak datovy stitok mas nalepeny pod kobercom pri rezerve na lavej strane. Kod prevodovky mas aj na prevodovke.
Návrat hore Goto down
Golfer
Začiatočník
Začiatočník
Golfer

Male
Vek : 37
Registrácia : 08.09.2009
Počet príspevkov : 20
Auto : VW Golf IV 1.6 SR 74kW rv.1998