Olej je odporucany: Olej musí mít nápis: DEXRON II (originál), nebo modernější a plně zastupitelný DEXRON III. Cokoliv jiného NESMÍTE do systému nalít! Jakákoliv jiná náplň vede k destrukci celého systému.
Pro vysvětlení: DEXRON II je označení typu a kvality ne výrobce. Výrobců takovéhoto typu oleje je několik. Jedním z mnoha je např. Castrol, Motul, Texaco, Sunoco a další.
A vymena sa aplikuje nasledovne:Výměna oleje (vypuštění):1-bezpečně zaklínujeme a zabrzdíme vůz
2-připravíme si nádobu na zachycení oleje
3-nádobu umístíme pod servopumpu
4-povolíme víčko vyrovnávací nádobky
5-povolíme oba přívody k servopumpě (hadice a trubka)
6-oba konce svěsíme dolů k záchytné nádobě
7-počkáme až vyteče všechen olej
8-nyní již nesmíme nastartovat a hýbat volantem
Výměna oleje (naplnění):1-nasadíme a zašroubujeme trubku do servopumpy
2-připravíme si nasazení hadice na servopumpu
3-dolijeme olej do vyrovnávací nádobky až po okraj
4-počkáme dokud nezačne vytýkat olej z hadice u servopumpy
5-poté ji okamžitě nasadíme a dotáhneme
6-opět dolijeme olej do nádobky
7-čekáme tak dlouho a dolíváme olej, dokud mizí v nádobce
8-zde potřebujeme pomocníka!!
9-ten nastartuje VW
10-jemně a pomalu zahýbe volantem vpravo/vlevo cca 45°
11-vy neustále hlídáte a dolíváte kapalinu do vyrovnávací nádobky!
12-poté se znovu vše opakuje a úhel otáčení se zvyšuje až do plného rejdu
13-vy neustále dolíváte olej do nádobky
14-po ustálení musí být na rovině hladina oleje mezi ryskami na víčku a to po úplném zašroubování
15-přebytek se vysaje a odstraní
16-zkontrolujeme těsnost spojů a je hotovo
Len sa chcem spytat ci tam nieje daka chyba alebo daco nedopisane... lebo je to s fora ale uplne inej znacky vozu,..ale to by malo byt rovnake nie..?