| Motor 1,4 16V | |
|
+4kantona1 ivco85 mato500 Robino 8 posters |
Autor | Správa |
---|
Robino Autoškolák
Vek : 48 Registrácia : 13.06.2008 Počet príspevkov : 111 Auto : Golf IV 1,4 16V 2002
| Predmet: Motor 1,4 16V 30/10/2008, 15:04 | |
| Ahojte . Znova sa vratim už aj tak k dosť otrepanej téme. Potrebujem pomocť s aut. sitičom. Motor nabehne na sytič,ale nie vždy. Ak stojím priklad 4 hod. a motor vychladne tak po naštartovaní nabehne na sytič. Ale ak stojim cez noc alebo cely deň a naštartujem tak nabehne iba na cca 950 otačok a vtedy počuť klepot. Ak ide na vyššie otačky pri normalnom sitiči tak nje je to počuť.
A ešte jedna vec Aj pri naštartovaní a nabehnutí na sitič sa po zohriatí a ked stiahne otáčky na normal tiež počuť klepot kym sa nezohreje na prac. teplotu , vtedy je to už tichšie. Ked mu pridám alebo za jazdy klepot nie je počuť. Som z toho už zufalý. Nikde som sa nestretol s takým to problémom.
Neviem teda či klepú hydroštely alebo je to niečo ine napr. piestny čap..... | |
|
| |
mato500 Pilot
Registrácia : 08.01.2008 Počet príspevkov : 730 Auto : Golf IV TDI AJM Bydlisko : KS
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 15/11/2008, 17:36 | |
| aj ja som mal 1.4 16V a tiez klepotal... povedali mi ze to su ventili a ze je to normalne tak som sa tym nezaoberal... za studena to klepoce skoro ako diesel ale potom je to uz ok... no neviem ako je na tom tvoja kara | |
|
| |
ivco85 VW Junior
Vek : 39 Registrácia : 27.09.2007 Počet príspevkov : 2314 Auto : VW Golf IV 1,6 16V BCB Bydlisko : okr. Galanta
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 15/11/2008, 18:00 | |
| bol si s tym na VAGu?? on mam pocit ze ti ten sytic funguje..ale nie tak ako ma...pretoze uz tych 950 je vlastne zapnuty ....ale mal by tie otacky zdvihnut az na neakych cca 1100... zase ma napada vecny problem ...a to cidlo teploty chladiacej kvapaliny..bud G62 alebo G66...pretoze tie cidla su zodpovedne presne za toto... | |
|
| |
Robino Autoškolák
Vek : 48 Registrácia : 13.06.2008 Počet príspevkov : 111 Auto : Golf IV 1,4 16V 2002
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 16/11/2008, 15:03 | |
| Ďakujem veľmi pekne chalani. Už som si myslel , že nikto nebude reagovať
"mato500" -- Tiež asi tak. Za studena to klepoce a potom už je to podstatne lepšie. Ale aj tak si myslím že by to malo byť tichšie
ivco85 -- Nebol som na VAG - u . Presne mam aj ja ten pocit že nefunguje tak ako má. Mam taký pocit ako keby bolo niečo stuhnuté , lebo ked chvilku ho necham bežať za studena na tých 950 a vypnem ho . Hned na to keď ho natočím tak nabehne na tých 1100 . Ako keby keď sa trošička niečo zohreje a potom to povolí. Nejaká klapka alebo tak niečo. Neviem čo konkretzne reguluje otáčky za studena. Píšeš že snímač teploty. Je to iný snímač ako ten čo mi ukazuje na budíku?? Lebo ten mám ten pocit že pracuje správne. | |
|
| |
ivco85 VW Junior
Vek : 39 Registrácia : 27.09.2007 Počet príspevkov : 2314 Auto : VW Golf IV 1,6 16V BCB Bydlisko : okr. Galanta
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 16/11/2008, 15:40 | |
| snimac G62 nie je zodpovedny za teplotu ktora sa zobrazuje na budikoch..to je myslim prave ta G66... G62 sluzi ako informativna elektronika pre riadiacu jednotku motora, teda aj sytic... a to ze sa to zacne spravat normalne az ked to je teple...by som videl prave asi vadou tohto cidla..ze pri vyssich teplotach zacne vykazovat spravne odpory... ...skoc na ten VAG a budes mudrejsi... | |
|
| |
Robino Autoškolák
Vek : 48 Registrácia : 13.06.2008 Počet príspevkov : 111 Auto : Golf IV 1,4 16V 2002
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 17/11/2008, 13:32 | |
| - ivco85 napísal:
- snimac G62 nie je zodpovedny za teplotu ktora sa zobrazuje na budikoch..to je myslim prave ta G66...
G62 sluzi ako informativna elektronika pre riadiacu jednotku motora, teda aj sytic... a to ze sa to zacne spravat normalne az ked to je teple...by som videl prave asi vadou tohto cidla..ze pri vyssich teplotach zacne vykazovat spravne odpory... ...skoc na ten VAG a budes mudrejsi... Tak to asi naozaj budem mudrejší ked to dam na VAG. ĎAňakujem ti velmi pekne. Aspon sa viem od čoho odraziť. Neviem , nahodou nepoznaš niekoho z okolia KE čo má VAG? | |
|
| |
mato500 Pilot
Registrácia : 08.01.2008 Počet príspevkov : 730 Auto : Golf IV TDI AJM Bydlisko : KS
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 17/11/2008, 14:41 | |
| - Robino napísal:
- ivco85 napísal:
- snimac G62 nie je zodpovedny za teplotu ktora sa zobrazuje na budikoch..to je myslim prave ta G66...
G62 sluzi ako informativna elektronika pre riadiacu jednotku motora, teda aj sytic... a to ze sa to zacne spravat normalne az ked to je teple...by som videl prave asi vadou tohto cidla..ze pri vyssich teplotach zacne vykazovat spravne odpory... ...skoc na ten VAG a budes mudrejsi...
Tak to asi naozaj budem mudrejší ked to dam na VAG. ĎAňakujem ti velmi pekne. Aspon sa viem od čoho odraziť. Neviem , nahodou nepoznaš niekoho z okolia KE čo má VAG? sws golfmanik ma VAG ozvi sa mu mozno sa dohodnete ak nie tak mi napis ti zozeniem chlapika co to ma | |
|
| |
kantona1 Začiatočník
Vek : 42 Registrácia : 05.11.2008 Počet príspevkov : 2 Auto : VW Golf IV 1.4-16V Bydlisko : Irsko
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 17/11/2008, 14:41 | |
| Caute chalani som tu novy,som v zahranici a kupil som tu VW Golf IV 1.4-16V,,,ties mam nieco take podobne ako sa tu pise mam taky problem,ze ked som startoval auto tak mi neudrzalo otacky a zdochlo,,kamos mi poradil aby som vycistil skrtiacu klapku a ak je potrebne vymenil vzduchovy filter presne som to aj spravil sa to zmiernilo ale este to nieje ono,mam ties pocit ze budem musiet ist s tym na PC,,niekomu co mi este odporucate ak je tu niekto co mal nieco podobne,a chcel by som sa opytat na kolko by som mal mat otacky pri starte,,,mam 1.4-16V,,,Dakujem Vam vopred,,,
Naposledy upravil kantona1 dňa 17/11/2008, 16:20, celkom upravené 1 krát. (Reason for editing : Robino) | |
|
| |
Robino Autoškolák
Vek : 48 Registrácia : 13.06.2008 Počet príspevkov : 111 Auto : Golf IV 1,4 16V 2002
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 17/11/2008, 17:26 | |
| - mato500 napísal:
- Robino napísal:
- ivco85 napísal:
- snimac G62 nie je zodpovedny za teplotu ktora sa zobrazuje na budikoch..to je myslim prave ta G66...
G62 sluzi ako informativna elektronika pre riadiacu jednotku motora, teda aj sytic... a to ze sa to zacne spravat normalne az ked to je teple...by som videl prave asi vadou tohto cidla..ze pri vyssich teplotach zacne vykazovat spravne odpory... ...skoc na ten VAG a budes mudrejsi...
Tak to asi naozaj budem mudrejší ked to dam na VAG. ĎAňakujem ti velmi pekne. Aspon sa viem od čoho odraziť. Neviem , nahodou nepoznaš niekoho z okolia KE čo má VAG? sws golfmanik ma VAG ozvi sa mu mozno sa dohodnete ak nie tak mi napis ti zozeniem chlapika co to ma Ďakujem skusim to. | |
|
| |
ppmajko Začiatočník
Registrácia : 09.08.2008 Počet príspevkov : 32 Auto : VW GOLF IV 1,4 16V,,Peugeot 205 GTi cabrio Bydlisko : Poprad
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 20/4/2009, 10:58 | |
| no myslim ze klepanie u 1,4 16V je normalka,,,ja som to tiez riesil,aj som menil hydrostely na ventyloch a nic - dozvedel som sa ze u motorov AKQ je to normalka,ze vraj maju chybne zabrusene ventyly,takze to uz neriesim,,a golfik znie ako TDi brat ma tiez 1,4 16V a tiez klepoce ne az tak ale klepoce | |
|
| |
stewe123 Začiatočník
Vek : 40 Registrácia : 01.06.2009 Počet príspevkov : 6 Auto : vw GOLF IV 1,4 16V Bydlisko : ŠAĽA
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 2/6/2009, 16:06 | |
| to je suka motor on klepoce strašne ja to mam tiež a kupoval som ho od kamoša z VWgenáckej predajne a hovoril že to 99% 1,4 klepoce stím nikdo nič nepraví | |
|
| |
viloaj Vodič
Vek : 37 Registrácia : 24.06.2009 Počet príspevkov : 167 Auto : GOLF 4, 1,4 16V AXP r.v.01 Bydlisko : Košice - Stare mesto
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 24/6/2009, 10:01 | |
| Chalani, mam 1,4 16v AXP,, mam le 143 000 km ale poviem vam ze mi to klepoce uz aj za tepla... neoplati sa to vraj robit,,, proste to neni mechanicka vada,po vymene hydrostelov motor pojde stale rovnako az nato ze bude mat iny zvuk... a po par km sa to vrati... inak som chcel davat do auta LPG a motor mi tak klepoce ze si mechanik myslel ze mam diesel,hehe,,skoro ma tam vysmial ze do diesla chcem lpg... | |
|
| |
poseidon1 Autoškolák
Registrácia : 27.03.2010 Počet príspevkov : 102 Auto : Golf IV
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V 6/3/2012, 14:24 | |
| sewas chalani nechcem zakladat novu temu ohladne sytiča.Ja mam taky problem golf 4 1.4 16v kod motora BCA ide o to ze ked je teplo povedzme 15 stupnov a viac a nastarujem takmi skoro vzdy zapne sytic otacky vyskocia na 11OO chvilulu drzia a potom spadnu na normalnu hodnotu tak jak maju byt.Ono to je v poriadku to viem lenze ked je napriklad -18 v zime co je v pohode tak nastartujem a sytic sa mi nezapne a otacky su normalka tak jak maju byt,mozno sem tam trocha stupnu na 9OO ale to vynimocne fakt. No a moja otazka je co je na tom zle ze ked je relativne teplo tak zapne sytic a ked je zima tak nezapne alebo naopak.Malo by mi skor zapinat sytic ked je tych -18 namiesto toho ked je povedzme +18stupnov. Co si o tom myslite? skrtiacu klapku mam vycistenu,snimac teploty chladiacej kvapaliny je tiez vymeneni,lebo blbol. Na diagnostike ked sme napojili tak ziadnu chybu neukazovalo ked to iso na sytic ale ak ked to enslo na sytic.proste na diagnostike nic.ziadne voditko. Budem vam vdacny za postrehy.dik | |
|
| |
Sponsored content
| Predmet: Re: Motor 1,4 16V | |
| |
|
| |
| Motor 1,4 16V | |
|