powerbass Začiatočník
Vek : 39 Registrácia : 08.01.2013 Počet príspevkov : 50 Auto : VW BORA 2.3V5 Bydlisko : Trenčín
| Predmet: moj prvy VW a znovuzrodenie 23/3/2014, 13:35 | |
| Cafte borci
Podelim sa aj ja o moju prvu lasku ktorej mi aj bolo luto dat do srotu nakolko vyhorela a po neuspesnom predaji som sa rozhodol dat auto do poriadku a teraz to nelutujem. Auto som dal docasne odhlasit na 2 roky. Vyse roka stala na vrakovisku v BN a nepredalo sa ani na ND, jedine co sa predalo boli bezne interierove plasty ako ofuky dekor madla. Po roku som musel auto previezt nakolko v BN uz ostat nemoho a teda putovalo do TN ku ,,kamaratovi" na dvor do servisu kde na to padal sneh a potom prach, ked uz to zacalo zavadzat tak som sa rozhodol ze ju presuniem ku mne do garaze a casom sa uvidi co dalej. Po stalom patrani po vhodnom darcovi na organy sa mi v ociach rozziarilo a nasiel sa darca, stal v Detve konkertne to bola bora 2.3V5. Volal som majitelovi vraku a dohodli sme sa ze vezmem komplet cely predok za smiesnych 500eur, prisiel som motor som si nastartoval a nebolo co dalej riesit. Pan majitel bol silno ochotny a komplet vsetko demontoval (motor, prevodovka, chladice, vrtule, vsetky nadrzky, plasty okolo motora, proste vsetko co je pod kapotou plus lavu poloos s klbom, spinacku s klucom, budiky a komplet celu kabelaz aj s RJ) po prevoze do TN som to vsetko vylozil v garazi ktora ma necelych 20m2Foto povodneho stavu foto po vyhoreni no a kedze uz bol motor doma aj s ostatnymi vecami tak som sa mohol veselo pustit do demontaze vsetkeho zleho Bola to riadna zábavka a hlavne ma vśetko svrbelo od sklenej vaty co bola v celom motorovom priestore Ked uz bolo vsetko vonku tak som sa mohol zacat hrat s bruskou a smirglami ked to vsetko uz bolo ocistene a odmastnene tak prisla prva vrstva zakladnej farby polyuretanu ked uz bolo suche tak sa pokracovalo finalnou vrstvou cierneho polyuretanu nanovo sa dali striekat aj drziaky po tejto procedúre sa zacalo odstrojovat cele auto na tahanie novej kabelaze. takto sme to mali vesele pred garazou ale hlavne ze bolo teplo a neprsalo Ked uz bola kabelaz tam kde mala byt tak sa vkladar motor. Motor sa osadzal bez akeho kolvek ramena cize sme to zvladli traja ludia a popravde dorobeny sme boli vsetci, motor sme pridvihovali latami z montaznej jamy a nasledne prelozili na nosniky,foto z tejto paradnej prace nemam nakolko nam chybal fotograf nasledne prislo zapajanie vsetkeho co bolo treba zapojit na motor no a uz ked to bolo vsetko tak ako malo byt tak sa hladal darca z rodu GIV na predny naraznik, kapotu a blatniky, nasiel sa, predny naraznik za 50 eur kapota s blatnikmi vo farbe za 90 eur Vela fotiek chyba co sa ani nerobili takze toto je len zlomok vsetkeho. Bola s tym prplacka a bez ludi co boli pri mne by som to nikdy nedal. a finalna verzia uz ako tak hotoveho auta je takato. dufam ze sa bude pacit tak a tu sa konci asi cesta tohto pribehu, je este co to dorobit, doladit a dufam ze uz bude dobre | |
|
sef Vodič
Registrácia : 29.08.2009 Počet príspevkov : 218 Auto : Golf MkIV, BCB, r.v. 2002 Bydlisko : Senica
| Predmet: Re: moj prvy VW a znovuzrodenie 24/3/2014, 05:49 | |
| gratulujem k peknej praci | |
|
powerbass Začiatočník
Vek : 39 Registrácia : 08.01.2013 Počet príspevkov : 50 Auto : VW BORA 2.3V5 Bydlisko : Trenčín
| Predmet: Re: moj prvy VW a znovuzrodenie 24/3/2014, 11:55 | |
| dakujem, ale ako som pisal, sam by som to nezvladol | |
|
Sponsored content
| Predmet: Re: moj prvy VW a znovuzrodenie | |
| |
|