som kupil Golf 4, rv1998, 1100Eur, 3dv. seda metaliza. 198000km. hlavne koli balonom (airbagom), kedze dost cestujem. hovorim si, lacne, stare, nemalo by byt nakladne. no a potom to zacalo...
prihlasenie poistka nove gumy na zimu 900E
mesiac na to
prva bola prevodovka. a to v nemecku tri dni pred vianocami... 700E prevodovka (totalny vyladeny repas z dielne golf clubu) a samozrejme spojka 230E plus praca. no vianoce jak sa patri.
podblatnik prvy servis tj vymena vsetkeho stareho cca 150E
rozvody SKG 130 aj s robotou
folie 60E
trebalo aj tie vysedene sedacky, tak sa zadarilo cez ebay aj s kurenim (este som nemal casu to zapojit) 140E
dalsie boli svetielka do zadu lebo tie povodne, pravdu povediac, hnusne jak spagety na stene. takze hella schwarz 129E a led blinkre 19E
plastik na soferovu stranu na ovladanie okien, doskrabany jak svina. novy 15E
jasne ze nove kola, zimne mam 15" alulet, letne 17" platin P29 330E na gumach (kym ma na nich nesmyklo). a podme ho gumy, skoro som zamdlel ked som zbadal ze kolko stoja. nakoniec sa podarilo 250E
Fulda sportcontrol 225/45
auto sa spravalo ako hojdacka, co mi pri mojej dlazkovej jazde dost vadilo, takze sup ho tam H&R -3,5cm s geometriou a profi vyladenim stajna PRIESCHL nemecko 300E
filter vzduchu K&N 56E
brzdy BREMBO 140E (kmotuce a dosticky) no myslel som ze aka to hracka vymenit brzdy. zadrete zadne piesty, auto mi stoji v garazi. a a dufam ze uz na ceste komplet zadne strmene LUCAS (pouzite, uz mi je do placu s tych nakladov) 60E (pre podobnych mne odporucam NENABIJAJ PIEST NA BRZDE; RADSEJ KUP NOVE FUNKCNE)
a samozrejme po zime nove podblatniky, na kryt motora uz kaslem, dva uz som odtrhol na snehu
este planujem folie dopredu a asi aj nejaku lakovu upravu kedze predchazajuci majitel obil zadny blanik a asi to maloval temperkami.
nejake foto a ako to cele dopadlo este dopisem
kopec roznych drobnostia podobnych prkotiniek a cojaviem coho. auto zarok na komplet stalo az asi 4000E. povedal som si ze uz to je diagnoza, nie automobil.
a na margo motora? 8-8,5 l spotreba mi pride dost 2l oleja kazdych 15000km a 100koni na toto tazke auto.. no neviem (ale aspon sa nezabijem) mozno este odstranim katalyzator, nech to lepsie predychuje