VW GOLF CLUB SLOVAKIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf
 
DomovPortálE-ShopLatest imagesRegistráciaKontaktPrihlásenie

 

 Zadrhnutý Motor 1,4 16V

Goto down 
4 posters
AutorSpráva
kámo
Začiatočník
Začiatočník
kámo


Male
Registrácia : 13.06.2008
Počet príspevkov : 21
Auto : Golf IV 1,4 16 V r.2000
Bydlisko : Levice

Zadrhnutý Motor 1,4 16V Empty
OdoslaťPredmet: Zadrhnutý Motor 1,4 16V   Zadrhnutý Motor 1,4 16V Icon_minitime17/12/2009, 20:59

Chlapi kto mi poradí, aký je rozdiel medzi typom motora AHW,AKQ,APE,AXP,BCA.Totiž podarilo sa mi asi zadreť motor.Dostal som takú radu že mám vraj naliať petrolej na valce a ža sa to môže uvolniť.Toťiž vytlačilo mi olej cez olejovú mierku kôli odvetraniu z olejovej vane do vzd.filtra.To kolienko gumeneé do filtra bolo totiź totálne rozleptané a splasnuté ,takže odvetranie nefungovalo a vyletel olej cez mierku.Motor som normálne vypol,ale po odťiahnutí už sa nedá pretočiť ani bez sviečok.Čo stojí polomotor cca.Ja mám AHW.Môžem dať i iný typ?mám ponuku za 500€.Jeto vela či málo?Poraďte.
Návrat hore Goto down
http://kamil.nov@azet.sk
mato88
VW Šialenec
VW Šialenec
mato88


Male
Vek : 43
Registrácia : 08.08.2007
Počet príspevkov : 5940
Auto : VW Golf III 2.0/110kw typ ABF,Skoda Octavia I 1.9/66kw typ ALH,VW Transporter T3 1.6D,VW Polo 1.4 16v
Bydlisko : Tlmače

Zadrhnutý Motor 1,4 16V Empty
OdoslaťPredmet: Re: Zadrhnutý Motor 1,4 16V   Zadrhnutý Motor 1,4 16V Icon_minitime17/12/2009, 21:52

ja by som na tvojom mieste uz asi riesil nejaky vykonnejsi,medzi tymi typmi urcite budu ine riadiacie jednotky,ine prislusenstvo
Návrat hore Goto down
http://www.mkgarage.sk
vlado153
Začiatočník
Začiatočník



Male
Registrácia : 18.02.2012
Počet príspevkov : 12
Auto : GOLF IV 1.4 16V AKQ
Bydlisko : PD

Zadrhnutý Motor 1,4 16V Empty
OdoslaťPredmet: Re: Zadrhnutý Motor 1,4 16V   Zadrhnutý Motor 1,4 16V Icon_minitime19/2/2012, 13:00

ked mas AHW mozes dat akurat AKQ,tie maju oboje lankom ovladanu skrt.klapku..ostatne uz je viac elektroniky a potreboval by si kupit naslapku na plyn.pedal a podobne veci
Návrat hore Goto down
viloaj
Vodič
Vodič
viloaj


Male
Vek : 36
Registrácia : 24.06.2009
Počet príspevkov : 167
Auto : GOLF 4, 1,4 16V AXP r.v.01
Bydlisko : Košice - Stare mesto

Zadrhnutý Motor 1,4 16V Empty
OdoslaťPredmet: Re: Zadrhnutý Motor 1,4 16V   Zadrhnutý Motor 1,4 16V Icon_minitime19/2/2012, 13:54

motor ako celkon je rovnaky,,, az na rozdieli v loziskach na kluke, piestnych kruzkoch a ine konstrukcne casti, mozes dat do vnutra ktory kolvek, ale:
- musis vsetku elektroniku dat z povodneho, cize aj skrtiacu klapku, nezalezi ci mas mechanicku alebo elektricku,
potom elektroniku budes musiet kupovat na povodny kod motora ale konstrukcne casti motora ako rozvody , loziska a pod, budes musiet kupovat podla noveho kodu,

to co napisal vlado153 je pravda ale na novom motore AXP napriklad das povodne sanie ako mas teraz....
Návrat hore Goto down
Sponsored content





Zadrhnutý Motor 1,4 16V Empty
OdoslaťPredmet: Re: Zadrhnutý Motor 1,4 16V   Zadrhnutý Motor 1,4 16V Icon_minitime

Návrat hore Goto down
 
Zadrhnutý Motor 1,4 16V
Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» motor
» Motor 1,4 16V
» Motor
» MOTOR 1,4
» motor z G3 do G2

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
VW GOLF CLUB SLOVAKIA :: GOLF IV 1997-2003 :: Servis & Pomoc a Tuning & Styling :: Motor-
Prejdi na: