Ked som meral tlaky tandemu, vybral som vonku ten srobik. Napojil som sa spustil som to zadne cerpadlo a aj po 3 dnoch statia to nabehlo tak rychlo ze som poriadne ani nestihol odcitat hodnotu pocas startovania lebo to nebehlo okamzite...ok .. rozpojil som dal som spät srobik a bolo mi sice divne ze je bez tesnenia ale budis..opät po 2 dnoch statia som siel startovat a bez diagnostiky..otocil som kluc a startoval som nabehlo pekne.. dobre idem zmerat tie hodnoty co som sem vlozil... zapnem svetla pozeram na garaz, svieti mi iba jedno.. otovril som kapotu ze vymenim ziarovku a ide sa.. pozrel som sa na tandem a nafta iba tak tiekla vsade.. vypol som a vsimol som si dole hlinikovu podlozku. Srob vonku, podlozka srob spät. poutieral som vsetko jazda, meranie OK.. ziadna netesnost.. moja uvaha je ak to tak dobre nabehlo bez podlozky(s netesnotou) tak to zavzdusnenie mohlo odist prave tadialto a nabehlo to pekne.. Co na to vravis..
A este som si vsimol pri prvom zhavici je taka ruzova alebo fialova farba uz neviem presne, ako keby sprejom nieco strieknute. Co to môze byt?.. Nejaka diagnosticka kontrasna latka ci??..mam pridat foto?
vytiahol som spätny ventil a nič. Nevidel som vo filtry naftu. Práve tomuto javu pripisujem ťažké občasné štarty. Či dokáže tá nafta padať do nádrže tak že vyprázdni filter alebo čo. Odpojil som prívod z nádrže a fukol som s celej sily - a nič nepustilo. Ťahať som už samozrejme neskúšal. Odpojil som vratnu hadicu a fukol som tak isto a nevedel som prefúknuť. Tak som odpojil tu modrú hadicu aj vzadu pod sedačkou a fukol som zase. Šlo to ťažko ale kým som asi neprefúkol z chladiča paliva všetku naftu, potom ako tak. Potom som fukol priamo kde sa napája tá modrá hadica do čerpadla a zistil som vec že tlačím proti nádrži. Až začala jemne pukať(pracovať) nadúvať sa. Keď sam už nevládal fúkať tak som tú prírubu uzavrel pod tlakom prstom a otvoril som nádrž. Vyfučal vzduch. Neodvetráva sa nádrž a blbne to?.. Preto aj ten suchý filter? Kontroloval som ten ventilok z filtra no bol priepustny oboma smermi taže je zlý.. Nad 30°C má púšťať do nádrze a pod 15 zase do filtra ako ohrev.
Vymontoval som pri hrdle nadrze odvzdusnivaci a gravitacny ventil – su funkcne. Rozpojil som na spodku hadice (ktore ustia uz k hrdlu) na odvetravanie nafty prefukol som vsetko od hodic do nadrze od priruby hore k vícku nadrze a zlozil som to vsetko, Ked som potreboval naplnit cely system naftou spustil som zadne cerpadlo cez VAG sice bezalo ale nazaplnilo filter vôbec. Tak na dalsi pokus som pri behu cerpadla odpojil ten ventil na filtry a vystrekla nafty tak som ho zavrel. Cim to môze blbnut.
Aha a este som zabudol ze po zlozeni som este fukol do spätneho vedenia kym som vladal, nadrz sa opät zduvala ale pocul som ze niekde nieco sycí takze sa asi tlaky vyrovnavali po chvilke ked som otvoril nadrz nefuklo uz nic.